Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely kaikille

Vierailija

1. Mitä kotitöitä olet tänän tehnyt? Paljonko olet käyttänyt näihin aikaa? (arvio)

2. Kauanko olet tänään palstaillut av:lla? (arvio)

3. Mitä muuta olet tänään tehnyt? Oletko tehnyt kaiken mitä suunnittelit etukäteen? (jos suunnittelit jotain)

Kommentit (8)

Vierailija

1. Aamulla olen laittanut muutamat tiskit koneeseen ennen töihin lähtöä..

2. Sanotaan ainakin 5 h. :D

3. Töitä. Ja noh, kyllä mä suunnittelin osallistuvani kaikkiin mahdollisiin nettikilpailuihin ja sen olenkin tehnyt. ;)

Vierailija

1. Ottanut lakanat sängystä ja pessyt koneellisen pyykkiä, laittanut astioita koneeseen (ja kohta päälle) 

2. Vaivaiset 4 h

3. Olen tehnyt gradua noin 30 minuuttia. Piti tehdä koko päivä. Taidankin nyt mennä tunniksi vielä tekemään. Heippa!

Vierailija

1. Ojensi täyden roskapussin tyttäreni käteen ja kehotin viemään roskikseen ulosmennessään. Laitoin uuden pussin paikoilleen.  Aikaa tähän meni noin puoli minuuttia.

2. Puoli tuntia

3. Heräsin puoli 12. Sen jälkeen söin aamupalaa ja luin Hesaria 2 tuntia. Nyt menen suunnitellusti hammaspesulle ja sitten alan miettiä, mitä tekisin tänään.

Vierailija

1. Laitoin koirien murot veteen likoamaan, 2 min.

2. 2 min.

3. Olen lukenut ja harrastanut. Juuri näitä suunnittelinkin. Illalla lisää suunnitelmia.

Vierailija

1. En mitään, tai no aamulla laitoin kahvikupin koneeseen

2. tunnin

3 töitä + lounas, ja nettisurffailua. Kaikki on tehty mitä piti.

Vierailija

1. aamupalatiskit koneeseen

2. max tunnin

3. kaikki päivän työt tehty, kotiin päästyäni teen ruuan ja juon lasin punkkua (tiedän - ei ole kotityö, mutta ajattelin nyt kuitenkin mainita)

Vierailija

1. No tiskannut ja täyttänyt tiskikoneen ja laittanut sen päälle ja muutenkin siivonnut keittiössä. Ehkä 15-20min.

2. En katsonut aikaa,mutta tunti on saattanut kulua.

3. Kirjoitin pari viestiä parille kaverille ja juttelin kolmannen kanssa. Pesin hampaat, söin aamupalaa, leivoin kakun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat