Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Naisihanteenne

Vierailija
23.10.2015 |

Muodissa oleva fitness mimmi vai normaali nainen?

Puhun nyt siis _vain_ pelkästä kropasta. Perusteluja myös, kiitos.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.lily.fi/sites/lily/files/styles/wide/public/user/5757/2014/02...

Tuosta tuo 30 %! 25 %, 35 % ihan ok myös, mutta tuo 30 % on kyllä huippu.

Jos haluaisin lesbosuhteeseen, niin tuo 35% näyttää houkuttelevalta. Suorastaan kutsuvalta puristeluun. :D Sopivan pyöreä, mutta ei kuitenkaan vielä läski. :)

35% on selvästi läski. Jos sitä ei näe, on omassa päässä jotain vikaa. 

Aijaa? No kuka kuvan naisista sun mielestä sitten menee kategoriaan "pyöreä"? Eikai hoikasta/normaalista vartalosta hypätä suoraan läskiin? Tai sit sulla on vaan tosi mustavalkoinen ajatusmaailma. Alarivin naiset on jo läskejä. 35% on mun silmään just täydellinen, ihan sama mulle jos sä ajattelet että se on läski.

Ai, no mutta nyt ymmärrän ajatusmaailmaasi. Lihavat ovat siis pikkusen pyöreitä ja sairaalloisen lihavat vasta lihavia. No, kai tällä meitä kaikkia ympäröivällä ylipainolla on osuutta asiaan. Läskeys alkaa toisen rivin ensimmäisestä.

Vierailija
42/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisin lesbosuhteeseen, niin tuo 35% näyttää houkuttelevalta. Suorastaan kutsuvalta puristeluun. :D Sopivan pyöreä, mutta ei kuitenkaan vielä läski. :)

Aijaa? No kuka kuvan naisista sun mielestä sitten menee kategoriaan "pyöreä"? Eikai hoikasta/normaalista vartalosta hypätä suoraan läskiin? Tai sit sulla on vaan tosi mustavalkoinen ajatusmaailma. Alarivin naiset on jo läskejä. 35% on mun silmään just täydellinen, ihan sama mulle jos sä ajattelet että se on läski.

Ai, no mutta nyt ymmärrän ajatusmaailmaasi. Lihavat ovat siis pikkusen pyöreitä ja sairaalloisen lihavat vasta lihavia. No, kai tällä meitä kaikkia ympäröivällä ylipainolla on osuutta asiaan. Läskeys alkaa toisen rivin ensimmäisestä.

Joopa joo. Porvoosta päivää ja silleen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treeniä ja tiimalasivartaloita...

Olis kiva tietää millaiselta näitä ihailevat ja haluavat miehet itse näyttävät.

Kun kysytään ihannetta, saa kertoa ihanteensa, oli itse minkänäköinen tahansa.

Varmasti olen monen naisen mielestä naruhauis kukkakeppi, mutta ei siitä seuraa että minun pitäisi olla kiinnostunut yhtä laihoista naisista.

Vierailija
44/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei läskillä miehellä saisi olla naisihanteena treenattu nainen? Ei se ole mikään vaatimus, se on ihanne.

Ihanne joo, eri asia tuletko tuollaista naista saamaan...

Mut onhan se jotenkin hupaisaa, että täällä on esimerkiks juuri tuota tiimalasivartaloa ihanteena, kun se vartalotyyppi on naisilla harvinaisin.

Siis pitäisikö omia ihanteitaan muuttaa vain siitä syystä, että sattuu itse olemaan ruma? Tai alkaa itse läskinä sanomaan, että naisihanteena on mielellään +120 kiloinen nainen?

Vierailija
45/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei läskillä miehellä saisi olla naisihanteena treenattu nainen? Ei se ole mikään vaatimus, se on ihanne.

Mut onhan se jotenkin hupaisaa, että täällä on esimerkiks juuri tuota tiimalasivartaloa ihanteena, kun se vartalotyyppi on naisilla harvinaisin.

Siis pitäisikö omia ihanteitaan muuttaa vain siitä syystä, että sattuu itse olemaan ruma? Tai alkaa itse läskinä sanomaan, että naisihanteena on mielellään +120 kiloinen nainen?

Oot vielä tyhmäkin :D

Just aiemmassa kirjoitin: ihanne voi olla. Eri asia saatko tuon tason naista jos olet ruma läski.

Meniköhän sulle nyt perille jo näinkin yksinkertainen juttu...

Vierailija
46/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylärivi ihan selkeesti. Okei, jos mimmi ois kokoajan kisarasvoissa niin se olisi a) huolestuttavaa ja b) ei ihan ihanteen mukaista. Mutta silti mieluummin tuo kuin yksikään alemmilta riveiltä.

Terveys ja hyvä kunto nyt vaan on kaunista.

Yläriviltä kukaan ei kyllä yllä tuohin terveyteen. Nainen on terveimmillään (ihan tutkitusti) ja hormonaalisesti toimivin (lisääntymiskyky huipussaan ja seksuaalisesti aktiivisimmillaan), kun rasvaprosentti on 25-35. Että pitäisikö sinun tarkastaa noita kauneusihanteitasi tai myöntää ainakin niiden motiivit valheelliseksi?

Ja tiedän tämän itsekin. Rasva pros 18 olin paljon väsyneempi, ja huonommassa kunnossa. Samoin lääkäri kieltäytyi lapsettomuustutkimuksista ja ylläri pylläri, raskauduin heti, kun rasvani ylsi 27.

Vierailija
47/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan suomalainen

Vierailija
48/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon pitää maistua. Absolutistit ovat tylsiä ja takakireitä moralisteja.

Pitää pajauttella. Pajauttelu on merkki suvaitsevaisesta ja nykyaikaisesta ihmisestä, joka etsii itse tietoa eikö usko kaikkea koululaitoksen propagandaa.

Tarpeeksi iso perse, ei saa olla liian.

Ei käy töissä, se on merkki ahneudesta.

Vastustaa porvaria, sekä myös kommaria. Lisäksi valtiovaltaa ja auktoriteettejä pitää vastustaa.

On anarkistihippi, joka haluaa lähteä mukaan talon- ja kadunvaltauksiin.

Pitää olla ateisti, hihhulit ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
49/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just aiemmassa kirjoitin: ihanne voi olla. Eri asia saatko tuon tason naista jos olet ruma läski.

Niin. Tässä ketjussa aloittaja kysyi ihannetta. Ei realistista arviota siitä, onko mahdollista saada kumppaniksi ihanteen mukainen nainen.

Ja sitten eihän naisille mitään absoluuttisia tasoluokituksia ole. Esillä olleesta kuvasarjasta valitsisin kakkosrivin naisen, vaikka joidenkin vastaajien mielestä ykkösrivin naiset ovat tasokkaampia. 

Vierailija
50/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Porvoosta päivää ja silleen. :)

Niin, että vain sinun kieroutunut näkemyksesi on oikea? Sorry hani, millään pyöreydellä ei läskejä kaunisteta.

Vierailija
51/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuminen on aina kätevä argumentti. Menikö sinulle perille, että edellisessä viestissä kysyttiin selventäviä kysymyksiä?

Vierailija
52/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuminen on aina kätevä argumentti. Menikö sinulle perille, että edellisessä viestissä kysyttiin selventäviä kysymyksiä?

Aivan sama, koska mä en vajukkien kanssa aio jatkaa tällaista väittelyä.

Minä kerroin mielipiteenne, te heti provosoidutte ja alatte jankkaamaan ihanteiden oikeutuksesta, VAIKKA AIEMMIN JO SANOIN IHANTEIDEN OLEMASSA OLON OLEVAN OK.

Vittu tajuatteko te lukemaanne?

Vierailija
53/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläriviltä kukaan ei kyllä yllä tuohin terveyteen. Nainen on terveimmillään (ihan tutkitusti) ja hormonaalisesti toimivin (lisääntymiskyky huipussaan ja seksuaalisesti aktiivisimmillaan), kun rasvaprosentti on 25-35. Että pitäisikö sinun tarkastaa noita kauneusihanteitasi tai myöntää ainakin niiden motiivit valheelliseksi?

Jos ei halua lapsia, niin tuo lisääntymiskyky ei ole kovin olennainen terveyden tai muunkaan arviointiperuste. Eiköhän ylärivillä ihan terveitä mimmejä ole?

Eri asia sitten, että ainakaan ensimmäinen ei muuten vain ulkoiselta olemukseltaan viehätä. Ja olisihan se aika ankeaa elää ruokansa vaa'alla punnitsevan rahkanpupeltajan kanssa, jolla mielessä lähinnä seuraava treeni.

Vierailija
54/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylärivi ihan selkeesti. Okei, jos mimmi ois kokoajan kisarasvoissa niin se olisi a) huolestuttavaa ja b) ei ihan ihanteen mukaista. Mutta silti mieluummin tuo kuin yksikään alemmilta riveiltä.

Terveys ja hyvä kunto nyt vaan on kaunista.

Ja tiedän tämän itsekin. Rasva pros 18 olin paljon väsyneempi, ja huonommassa kunnossa. Samoin lääkäri kieltäytyi lapsettomuustutkimuksista ja ylläri pylläri, raskauduin heti, kun rasvani ylsi 27.

Ihanteellisin rasvaprosentti terveyden kannalta naisilla on kylläkin noin 22%. Terveellisen rasvaprosentin maksimina pidetään 32%.

Vierailija
55/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon pitää maistua. Absolutistit ovat tylsiä ja takakireitä moralisteja.

Pitää pajauttella. Pajauttelu on merkki suvaitsevaisesta ja nykyaikaisesta ihmisestä, joka etsii itse tietoa eikö usko kaikkea koululaitoksen propagandaa.

Tarpeeksi iso perse, ei saa olla liian.

Ei käy töissä, se on merkki ahneudesta.

Vastustaa porvaria, sekä myös kommaria. Lisäksi valtiovaltaa ja auktoriteettejä pitää vastustaa.

On anarkistihippi, joka haluaa lähteä mukaan talon- ja kadunvaltauksiin.

Pitää olla ateisti, hihhulit ei todellakaan kiinnosta.

Ei saa siis olla liian laiha.

Vierailija
56/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI HELVATA, KYSE ON IHANTEISTA EI MIEKKOSISTA JA NIIDEN KALJAMAHOISTA!!!

Vierailija
57/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama, koska mä en vajukkien kanssa aio jatkaa tällaista väittelyä.

Minä kerroin mielipiteenne, te heti provosoidutte ja alatte jankkaamaan ihanteiden oikeutuksesta, VAIKKA AIEMMIN JO SANOIN IHANTEIDEN OLEMASSA OLON OLEVAN OK.

Vittu tajuatteko te lukemaanne?

Rauhoitu hyvä ihminen. Ota pulla.

Vierailija
58/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuules luehan joskus mitä naiset toivovat mieheltä..... Pituutta, lihaksia, hartioita, isoa penistä jne jne jne. 

Vierailija
59/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuules luehan joskus mitä naiset toivovat mieheltä..... Pituutta, lihaksia, hartioita, isoa penistä jne jne jne. 

Eiköhän kaikki jo pikkuhiljaa hyväksytä se tosiasia, että jokaisella sukupuolesta riippumatta on toiveita siitä, miltä haluaisi kumppanin näyttävän. Toteutuvatko nämä? Harvemmin, sillä luonne on ratkaisevassa asemassa.

Vierailija
60/61 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up