Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanni Vain elämää -ohjelmassa rankasta lapsuudestaan: Romahdin lattialle itkemään

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015102320542947_vi.shtml

Voi ei, voimia Sannille! Samaistun niiiin paljon <3 Muistakaa että myös suositulla ja kauniilla voi olla vaikeaa!

Kommentit (15)

Vierailija

Tuota...missä tuossa kerrotaan niistä rankoista kokemuksista??

Terv.oikeastikin rankassa perhehelvetissä lapsuutensa elänyt (ja osin nuoruutensakin).

Vierailija

Ihmiset käyttää sanoja niin eri tarkoituksiin, yhdellä mun tutullakin oli kuulemma burn out kun oli pari viikkoa väsynyt aloitettuaan ensimmäisessä oikeassa työpaikassaan. Samoin ihmiset on "masentuneita" kun tentissä on tullut huono arvosana. Sannin tapauksessa onhan se ikävää jos koulukaverit on kiusanneet mutta harrastusten takia väsähtäminen ei kyllä täytä millään muotoa rankan lapsuuden kriteerejä ellei isä ole aseen kanssa vieressä kun harjoittelee viulunsoittoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi vähän epäselväksi, miten se lapsuus oli rankka?

Samaa ihmettelen. "Kympin tyttö" panostaa kouluun ja ihan itse haalii itselleen liikaa harrastuksia ja romahtaa sitten sen takia. Että on tosi rankkaa, joo. Oikeasti vaikean lapsuuden eläneille tuollainen on silkkaa v*ttuilua.

Vierailija

Kuvittelin ip-lehden otsikon perusteella että sille oli oikeasti tapahtunut jotain rankkaa. Eipä taida tuo tyttö vielä ymmärtää elämän todellisesta rankkuudesta mitään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Terv.oikeastikin rankassa perhehelvetissä lapsuutensa elänyt (ja osin nuoruutensakin).

Samaa mietin. Eihän tuossa ollut muuta kuin että on ollut pedantti ylisuorittaja, jolle on sitten valjennut se ikävä tosiasia, että elämässä täytyy tehdä joskus valintoja. Et voi olla yhtä aikaa kaikkea.

Mutta se on niin muodikasta sanoa, että on ollut rankka lapsuus. Kai sitten luulee sillä saavansa jotenkin uskottavuutta uralleen. Aika epätoivoinen veto, liekö suosio laskussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Eihän tuossa ollut muuta kuin että on ollut pedantti ylisuorittaja, jolle on sitten valjennut se ikävä tosiasia, että elämässä täytyy tehdä joskus valintoja. Et voi olla yhtä aikaa kaikkea.

Mutta se on niin muodikasta sanoa, että on ollut rankka lapsuus. Kai sitten luulee sillä saavansa jotenkin uskottavuutta uralleen. Aika epätoivoinen veto, liekö suosio laskussa.

Mutta onko ip-lehtien väritysinto sitten Sannin vikaa? Vain Elämää olisi aika tylsä ohjelma, jos osallistujat eivät kertoisi mitään uutta elämästään, enkä tiedä onko teini-iän ylisuorittamisestaan ja monista harrastuksistaan kertominen nyt mitään erityistä huomion tai uskottavuuden keräämistä.

Vierailija

Ei Sanni ole omaa lapsuuttaan rankaksi sanonut vaan Iltalehden otsikko. Haloo, vähän kriittisyyttä ip-lehtiä kohtaan. Tolla halutaan vaan klikkauksia.

Vierailija

Eipä sillä paljon kerrottavaa voi ollakaan mistään kun on niin nuori ja ns. urakin kovin lyhyt ja köykäinen. Kyllähän siinä mittakaavassa tuollainen voi nousta "rankaksi kokemukseksi". En itsekään ollut tuossa iässä vielä kummoisellakaan elämänkokemuksella varustettu. Myöhemmin on kyllä sitten tullut riittämiin sitä elämän nurjempaakin puolta.

Vierailija

Hassua. Lohjalla lapsuuteni viettäneenä voin kertoa että Sanni oli itse koulukiusaaja :) Mutta kai tolla saa aina sitten pisteitä kun kertoo olevansa kiusattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Lohjalla lapsuuteni viettäneenä voin kertoa että Sanni oli itse koulukiusaaja :) Mutta kai tolla saa aina sitten pisteitä kun kertoo olevansa kiusattu.

Kerro lisää. Mistä tiedät, ja miten kiusasi?

Vierailija

Huh huh... joo. Sellasta. Ite olin koulu- ja kotikiusattu (alkoholismiperhe), kaiken lisäksi vieläpä todella yksinäinen ja hyljeksitty. Olen vieläkin yksin. Olen hieman sanaton tästä uutisoinnista ja minun tekisi oikeastaan mieli itkeä maailman epäreiluutta. :'(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei Sanni ole omaa lapsuuttaan rankaksi sanonut vaan Iltalehden otsikko. Haloo, vähän kriittisyyttä ip-lehtiä kohtaan. Tolla halutaan vaan klikkauksia.

Ainoa järkevä kommentti. Medialukutaitoa pitäisi ilmeisesti opettaa ihmisille. Miten ihmeessä menee sekaisin Sannin sanomiset ja lehden "tulkkinnat". Juuri nuo suuret otsikot ja liioittelut. Tyttö puhuu burnoutistaan. Lehti rankasta lapsuudesta.

Vierailija

En ole katsonut ko jaksoa mutta tuo burn outtikin on vähän sellainen, että minusta sen nimikkeen ansaitsee vain jos on vähintään puoli vuotta kyvytön tekemään juuri muuta kuin vaihtamaan paikkaa sohvalta sängylle. Se on ihan fyysinen loppuunpalaminen, ei mikään "en jaksanut kahteen viikoon käydä bodypumpissa ja sanoin kaverille hieman ilkeästi kun väsytti niin".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat