Mies ei suostu lähtemään kylpylään

Vierailija

Syyslomaa ei saatu pidettyä kun ei ollut töistä lomaa ja stressiviikot takana. Tänään ainoa vapaapäivä molemmilla viikonloppujen lisäksi. Ahdistaa olla vkl himassa kun ei olla missään käyty kuukausiin. Ehdotin et jos lähettäisi kylpylään tai johonkin lasten kanssa reissuun niin mies ei suostu kun ei halua. Sanoin että mulle olisi tärkeää päästä reissuun ja lapset riemastuisivat. Makaa vaan hiljaa tossa sohvalla. Kysyin et ajatteletko et olet vähän itsekäs jos et lähde kun sitten ei lähde muutkaan. Ei vastausta. Ja ei, en lähde ilman häntä lasten kanssa, koska nyt pitäisi yhdessä perheen tehdä jotain eikä niin että minä yksin vien lapsia milloin mihinkin.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Kuulostaa kummalliselta parisuhteelta. Ei minulle tulisi mieleenkään pyytää painostaa vaimoani lähtemään kylpylään, kun hän ei kylpylöistä edes pidä. Meillä nyt ei muutenkaan tarvitse väkisin tehdä asioita, jotka eivät tunnu hyvältä.

Vierailija

Ymmärrän miestäsi. 

En itsekään jaksaisi, se on kuitenkin niin kuluttavaa olla jossain kylpylässä lasten kanssa että mieluummin lepäisin kotona jos on ollut stressaavaa muuten. 

Vierailija

No ehditä sille että pelaatte Afrikan tähteä. Tai että teette eväät ja lähdette metsäretkelle. Jos kerran on pakko tehdä jotain koko perheen voimin yhdessä.

Vierailija

Mies on itsekäs, kun ei suostu sinun suunnitelmiin. Mieti lastesi arkea, jos rahaat heitä milloin mihinkin. Milloin heillä on omaa aikaa olla ihan vaan kotona ilman mitään aikatauluja yhdessä teidän vanhempien kanssa vaikka ihan vaan olemalla puoleen päivään yöpuvussa yms. ihan vaan joutenoloa.

Vierailija

[Oletpas itsekäs akka kun et vie itse lapsia jonnekin jos ei mies halua. Mäkätät ja syyllistät, ja kitiset, kun sen sijaan voisit sanoa että nähdään sunnuntaina, me mennään lasten kanssa.

Ei munkaan mies mihinkään kylpylään lähde. Ei se silti tarkoita että muu perhe istutaan kotona märisemässä. Ei kaikkea tarvitse tehdä käsi kädessä, itsekin tulisin hulluksi jos olisi puoliso joka ei antaisi yhtään siimaa ja syyllistäisi jos en halua aina samaa kuin hän..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies on itsekäs, kun ei suostu sinun suunnitelmiin.

AP:han se on itsekäs, kun vaatii miestä tekemään otakin vastoin tahtoaan. Mies ei vaadi AP:lta mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hirveä nainen! Pakottaa miestään lähtemään kylpylään! Oikeesti? Kuka se tässä nyt itsekäs on?

AP, joka painostaa miestään tekemään jotakin, mitä tämä ei halua tehdä. Sanoin tämän jo aikaisemmassa viestissäni.

Vierailija

Okei. Teidän ohjeiden mukaan ei sitten tehdä mitään yhdessä kuten ei muinakaan viikonloppuina. Viime vklna kävin lasten kaa urheilukisoissa ja toissa vkl veljen perheen luona yökylässä. Mies ei missään mukana. Lasten kanssa käyty metsäretkillä useina päivinä ku on suppisaika. Yleensä vklt nimenomaan kotona ilman aamukiireitä ja niin et on kivaa. Jos teidän mielestä miehen tehtävä on maata kotisohvalla tyyliin aina kun ei ole töissä, ni itse varmaan sitten makaatte toisella sohvalla kännykkä kädessä tällä palstalla. Ette varmaan halua mennä kylpylään kun lihotte vaan sohvillanne. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat