Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tulevalle vävypojalle synttärilahjaksi??

Vierailija

Antakaa pikaisia ehdotuksia, 24-vee täyttää. Pari tuntia on tässä töissä vielä aikaa miettiä!

Udeoita kehiin, jooko?

Kommentit (10)

Vierailija

No lähdetään nyt vaikka siitä, että minkä tyyppinen ihminen tämä ko. vävy on? Mitä harrastaa, mistä tykkää noin muuten? Mikä on lahjan hintahaitari, kauan olette tunteneet? Kun noihin vastaat, niin on jo paljon helpompi ehdotella.

Vierailija

Tietotekniikka kiinnostaa, enpä niihin asioihin puutu, joku viidenkympin lahja. Vuoden olen tuntenut... Töissä olen, salaa palstailen:)

Vierailija

No jos kerran on liittymässä perheeseenne ja sukuunne, niin eikö kannattaisi koota listalle kaikki perheenne ja sukunne tavat ja tottumukset, arvot ja asenteet, käytöstavat, pukeutumiskoodit jne. ettei suotta mokailisi sukujuhlissa ja muissa kekkereissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran on liittymässä perheeseenne ja sukuunne, niin eikö kannattaisi koota listalle kaikki perheenne ja sukunne tavat ja tottumukset, arvot ja asenteet, käytöstavat, pukeutumiskoodit jne. ettei suotta mokailisi sukujuhlissa ja muissa kekkereissä.

Aikas hyvä idea! 

Ap.

Vierailija

mä tykkään ostaa aina sellaista mikä hyödyttää parisuhdetta vävylle esim. Lahjakortteja ravintolaan, kylpylään, leffaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mä tykkään ostaa aina sellaista mikä hyödyttää parisuhdetta vävylle esim. Lahjakortteja ravintolaan, kylpylään, leffaan...

Minusta vävyn synttärilahjan pitää olla henkilökohtainen eikä omaa tytärtä varten.

Kirja? - kysy tyttäreltä mikä olis sopiva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vävyn synttärilahjan pitää olla henkilökohtainen eikä omaa tytärtä varten.

Kirja? - kysy tyttäreltä mikä olis sopiva.

Tämä on hyvä ja hauska http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1083861

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat