Monelta lapsilisä tulee tilille?

Vierailija

Niin kauhee tupakanhimo, että heti ryntään kyllä paikalliselle huoltoasemalle. Tilillä ei nyt siis ole tätä kuusieuroista ja en nyt jaksa/halua lainatakaan. 

Tuleeko siis jo puolenyön aikaan?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mulle tulee aina nordeaan 02:40. Ethän jätä pieniä lapsia yksin kun lähdet ostamaan tupakkaa? Ei, sillä ei ole merkitystä, että he nukkuvat. Älä lähde.

Vierailija

Ensinnäkin se tulee vasta 26.päivä. Toisekseen sinä et ole tosissasi, yrität vaan mollata tupakoivia äitejä. Ei me kaikki olla tuollaisia oksetuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin se tulee vasta 26.päivä. Toisekseen sinä et ole tosissasi, yrität vaan mollata tupakoivia äitejä. Ei me kaikki olla tuollaisia oksetuksia.

Tulevat huomenna koska 26. päivä on maanantai.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mä olen käsittänyt, että tulee perjantaina vain jos 26.päivä sattuu olemaan lauantai tai sunnuntai.
Anyways, aloitushan on selkeä provo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mä olen käsittänyt, että tulee perjantaina vain jos 26.päivä sattuu olemaan lauantai tai sunnuntai.
Anyways, aloitushan on selkeä provo.

"Maksupäivät 2015

Lapsilisä maksetaan kuukauden 26. päivä. Jos maksupäivä on viikonloppuna, pyhäpäivänä tai näiden jälkeisenä päivänä esim. maanantaina, lapsilisä maksetaan edeltävänä pankkipäivänä.

23.1.
26.2.
26.3.
24.4.
26.5.
26.6.
24.7.
26.8.
25.9.
23.10.
26.11.
23.12."

Vierailija

"

Maksupäivät 2015

Lapsilisä maksetaan kuukauden 26. päivä. Jos maksupäivä on viikonloppuna, pyhäpäivänä tai näiden jälkeisenä päivänä esim. maanantaina, lapsilisä maksetaan edeltävänä pankkipäivänä.

23.1.
26.2.
26.3.
24.4.
26.5.
26.6.
24.7.
26.8.
25.9.
23.10.
26.11.
23.12."

http://www.kela.fi/lapsilisa

Aamuyöllä ilmestyy vasta tilille. Kyllä se on parempi, että nyt pummaat joltain. Mene norkoilemaan taloyhtiönne tupakointipaikalle. Toinen tupakoitsija ymmärtää tuskan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee aina nordeaan 02:40. Ethän jätä pieniä lapsia yksin kun lähdet ostamaan tupakkaa? Ei, sillä ei ole merkitystä, että he nukkuvat. Älä lähde.

Lapsi on 16-vuotias. 

Mutta tupakat on nyt aamusta haettu. Nukahden ennen puoltayötä, joten jäi tarkkailematta milloin tulee. 

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oksetuksia? Eivätkö kaikki tupakoivat äidit sitten myös osta tupakkaa? En ole vielä lahjoittajaa löytänyt. 

Miten oletusarvo voi olla, että jättäisin pienet lapset kotiin? Minulla ei edes ole pieniä lapsia, niin vaikea jättää....  

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat