Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma: orgasmi

Vierailija
09.02.2006 |

Ennen lapsia sain varsin asiallisia orgasmeja ja seksi oli kivaa. Samaista parisuhdetta oli takana jo ennen lapsia vajaat 10 vuotta.

Nyt kahden lapsen teon (sektioituja molemmat) jälkeen maistaa seksi puulta ja orgasmit ovat historiaa. Pieni hymyn tapainen ehkä juuri ja juuri naamaleni huippukohdassa leviää, mutta that' s it. Kovin järisyttävää tunnetta ei siis saada enää aikaan...

Nuorimmainen on nyt 1½ vuotta ja nukkuu yönsä hyvin, eli väsymyskään ei tätä enää selitä. Hormoonikierukankin olen jo otattanut pois, eikä sekään mitään auttanut. Kumin kanssa olemme leikkineet jo ½ vuotta, mutta se ei ainakaan elämystä paranna.

Ikää minulla on 31 ja elämää edessä toivottavasti vielä pitkä tovi. Tähän ongelmaan todella tarvitsisin ratkaisun. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja kuinka niistä pääsee yli.

Nyt mietin onko syy iässä, minussa, miehessä, lapsissa, sektioissa vai missä ihmeessä??? Jotain lelujakin löytyy, mutta niitä pitänee hankkia lisää... Jumppakuulatkin on ja niiden perusteella lihaskunnon pitäisi olla kunnossa.

Apuva!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan tehokasta tuo kuulatreeni oikein on? Siis jos pelkästään vain laittaa kuulan sisään? Mun gynekologini oli kyllä sitä mieltä, että kuulankin kanssa pitää tekemällä tehdä lihasjumppaa.

Ja ne perinteiset lihasharjoituksetkin ovat ok, joskin tylsiä. Lantionpohjanlihaksia (ja muitakin keskivartalon syviä lihaksia) vahvistavia urheilulajeja ovat ainakin pilates, vatsatanssi, salsa ja ratsastus. Löytyisikö niistä apua. Liikunnnan harrastaminen ylipäätään parantaa seksielämää!

Ja jos ei syy ole yksin lihaksissa, niin sitten se on myös henkisellä puolella. Onkohan teillä kuitenkaan tarpeeksi yhteistä aikaa ja läheisyyttä miehesi kanssa. Luepa noi linkit, mitä laitoin tuohon haluttomuus-keskusteluun, joka myös täällä nyt menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla