Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi herranjumala tätä väsymystä!

Vierailija
22.10.2015 |

Tietäisikin mistä se tulee. Silloin harvoin kun aamulla luen pirteä nuupahdan kuitenkin jo ennen puolta päivää. Loppuisi jo, vaikka se on jo jatkunut niin kauan että laitan se jatkuu kunnes kuolema korjaa. Hb:n ja kilpparin pitäisi olla ok. Pakko kai se on näin tyhmän syyn vuoksi lääkärinaika varata. Tuntuu kuin päälläni makaisi vuori.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita oireita?

Vierailija
2/17 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oikeastaan tyypillisiä kilpparioireita. Kipuja epämääräisesti nivelissä ja lihaksissa, alakulon yms. Muisti- ja keskittymusvaikeuksia. Iho tosin ei ole kuiva, hiuksia tippuu kyllä. Mutta jos arvot on oikeasti reilusti viitteiden sisällä niin ei kai se sitäkään oo. Muutakin toki muttei nyt muistu mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Oikeastaan tyypillisiä kilpparioireita. Kipuja epämääräisesti nivelissä ja lihaksissa, alakulon yms. Muisti- ja keskittymusvaikeuksia. Iho tosin ei ole kuiva, hiuksia tippuu kyllä. Mutta jos arvot on oikeasti reilusti viitteiden sisällä niin ei kai se sitäkään oo. Muutakin toki muttei nyt muistu mieleen.

Ylipainoa toki, mutta se on minulle "normaalia".

Ap

Vierailija
4/17 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mitannut sokeriarvojasi?

Vierailija
5/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mitannut sokeriarvojasi?

Kyllä. Ne ovat oikein täydelliset. Samoin kolesteroli ja kalium ja natrium ja EKG ym peruskokeet. Katsottu muussa yhteydessä, samalla kuin ne kilpparin.

T. Ap, peruslaiska läski vai mitä tämä on?

Vierailija
6/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä että sanoin että ylipaino on "normaalia" minulla tarkoitin vain että sen syyksi en näe sairautta (vaikka väsymys tunnesyöjänä lisää minulla nälkää kyllä). Toivottavaa se ei ole.

Ap

Vierailija
7/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokavalio kunnossa, entä liikutko riittävästi?

Vierailija
8/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaisia samanlaisia oireita. Ei ollut kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta oli raudanpuute. HB oli kyllä normaali, mutta muut arvot sitten eivät eli minulla oli paha anemia.

Vierailija
9/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan liiku, koska energiaa on vain perusasioihin. Tuo on asia johon itsensä pitäisi pakottamalla pakottaa. Liikun toki "pakolliset" eli lasten seurana ulkona laahustan. Ihmiset varmaan luulevat että leikitään jotain zombieleikkejä ulkoisesta habituksestani ja vireystasostani johtuen.

Ruokavalio on ok. Lohtuherkkuja menee mutta koska perheeseen kuuluu myös lapsia syön oikeaa ruokaa tietysti sen lisäksi. Kasviksia menee, ja lihaa yms tarpeellista.

Vierailija
10/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollaisia samanlaisia oireita. Ei ollut kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta oli raudanpuute. HB oli kyllä normaali, mutta muut arvot sitten eivät eli minulla oli paha anemia.

Nuorena olin anemian rajoilla. Kun sain hormonikierukan hb nousi. Rautavarastoja ei ole mitattu viime vuosina. Voisiko tuo siis kuitenkin olla syynä? Olen kyllä kalpea ja todella tummat silmänaluset.

Ap

Vierailija
11/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla viikossa on ok, ei joka päivä karkkia ja lettua ja pullaa ja ja ja...

syö multitabseja purkki. Ja osta kirkasvalolamppu. Mee ajoissa nukkumaan.

Vierailija
12/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin anemian rajoilla. Kun sain hormonikierukan hb nousi. Rautavarastoja ei ole mitattu viime vuosina. Voisiko tuo siis kuitenkin olla syynä? Olen kyllä kalpea ja todella tummat silmänaluset.

Ap

Käy lääkärissä ja pyydä verikoe. Minulla oli ihan sama juttu, olin ihan valkoinen ja mustat renkaat silmien ympärillä.

Vierailija
13/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelmat kotona tai töissä voi myös aiheuttaa epämääräisiä vaivoja ja väsymystä. Kokemusta on.

Vierailija
14/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla loisia?

Vierailija
15/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäilmaongelmat kotona tai töissä voi myös aiheuttaa epämääräisiä vaivoja ja väsymystä. Kokemusta on.

Edellisessä työpaikassa oli, pahojakin. Mutta siitä on ehkä 1,5v.

Ap

Vierailija
16/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla loisia?

Tietääkseni ei, mutta koskaan ei ole testattu. Paljon pahoinvointia ja oksenteluakin sen vuoksi on ollut, ja maha usein sekaisin ja välillä kipeä (suolet). Sen yhdistää ei-niin-täydellisiin syömisiin.

Ap

Vierailija
17/17 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käy lääkärissä ja pyydä verikoe. Minulla oli ihan sama juttu, olin ihan valkoinen ja mustat renkaat silmien ympärillä.

Kiitos vinkistä, kirjoitan tämän listaan asioista joista pitää lääkärille puhua.

Ap