Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi herranjumala tätä väsymystä!

Vierailija

Tietäisikin mistä se tulee. Silloin harvoin kun aamulla luen pirteä nuupahdan kuitenkin jo ennen puolta päivää. Loppuisi jo, vaikka se on jo jatkunut niin kauan että laitan se jatkuu kunnes kuolema korjaa. Hb:n ja kilpparin pitäisi olla ok. Pakko kai se on näin tyhmän syyn vuoksi lääkärinaika varata. Tuntuu kuin päälläni makaisi vuori.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

On. Oikeastaan tyypillisiä kilpparioireita. Kipuja epämääräisesti nivelissä ja lihaksissa, alakulon yms. Muisti- ja keskittymusvaikeuksia. Iho tosin ei ole kuiva, hiuksia tippuu kyllä. Mutta jos arvot on oikeasti reilusti viitteiden sisällä niin ei kai se sitäkään oo. Muutakin toki muttei nyt muistu mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On. Oikeastaan tyypillisiä kilpparioireita. Kipuja epämääräisesti nivelissä ja lihaksissa, alakulon yms. Muisti- ja keskittymusvaikeuksia. Iho tosin ei ole kuiva, hiuksia tippuu kyllä. Mutta jos arvot on oikeasti reilusti viitteiden sisällä niin ei kai se sitäkään oo. Muutakin toki muttei nyt muistu mieleen.

Ylipainoa toki, mutta se on minulle "normaalia".
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko mitannut sokeriarvojasi?

Kyllä. Ne ovat oikein täydelliset. Samoin kolesteroli ja kalium ja natrium ja EKG ym peruskokeet. Katsottu muussa yhteydessä, samalla kuin ne kilpparin.

T. Ap, peruslaiska läski vai mitä tämä on?

Vierailija

Ja sillä että sanoin että ylipaino on "normaalia" minulla tarkoitin vain että sen syyksi en näe sairautta (vaikka väsymys tunnesyöjänä lisää minulla nälkää kyllä). Toivottavaa se ei ole.

Ap

Vierailija

Minulla oli tuollaisia samanlaisia oireita. Ei ollut kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta oli raudanpuute. HB oli kyllä normaali, mutta muut arvot sitten eivät eli minulla oli paha anemia.

Vierailija

En varmaankaan liiku, koska energiaa on vain perusasioihin. Tuo on asia johon itsensä pitäisi pakottamalla pakottaa. Liikun toki "pakolliset" eli lasten seurana ulkona laahustan. Ihmiset varmaan luulevat että leikitään jotain zombieleikkejä ulkoisesta habituksestani ja vireystasostani johtuen.

Ruokavalio on ok. Lohtuherkkuja menee mutta koska perheeseen kuuluu myös lapsia syön oikeaa ruokaa tietysti sen lisäksi. Kasviksia menee, ja lihaa yms tarpeellista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollaisia samanlaisia oireita. Ei ollut kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta oli raudanpuute. HB oli kyllä normaali, mutta muut arvot sitten eivät eli minulla oli paha anemia.

Nuorena olin anemian rajoilla. Kun sain hormonikierukan hb nousi. Rautavarastoja ei ole mitattu viime vuosina. Voisiko tuo siis kuitenkin olla syynä? Olen kyllä kalpea ja todella tummat silmänaluset.

Ap

Vierailija

Pulla viikossa on ok, ei joka päivä karkkia ja lettua ja pullaa ja ja ja...

syö multitabseja purkki. Ja osta kirkasvalolamppu. Mee ajoissa nukkumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin anemian rajoilla. Kun sain hormonikierukan hb nousi. Rautavarastoja ei ole mitattu viime vuosina. Voisiko tuo siis kuitenkin olla syynä? Olen kyllä kalpea ja todella tummat silmänaluset.

Ap

Käy lääkärissä ja pyydä verikoe. Minulla oli ihan sama juttu, olin ihan valkoinen ja mustat renkaat silmien ympärillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sisäilmaongelmat kotona tai töissä voi myös aiheuttaa epämääräisiä vaivoja ja väsymystä. Kokemusta on.

Edellisessä työpaikassa oli, pahojakin. Mutta siitä on ehkä 1,5v.
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat