Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pyytää anteeksi naiselta?

Vierailija

Löin tyttöystävääni kännissä ja nyt se on vihainen mulle eikä suostu puhumaan. En halua kuitenkaan muijaani menettää joten oisko vinkkejä miten saisi sen antamaan anteeksi minulle.
t. M24

Kommentit (9)

Vierailija

No ihan vaan olet nöyrä, katsot silmiin ja sanot "anteeksi". Tuollaisen oikeasti vakavan teon jälkeen mitkään romanttiset tms. temppuilut olisivat anteeksipyytämisen rienausta. Samassa yhteydessä kannattaa kertoa, että olet lopettanut alkoholinkäytön kokonaan loppuiäksi, ja lopetat myös. Itsekseen kannattaa tutkiskella mitkä asiat johtivat lyömiseen (syy ei ole alkoholi tai provosointi).

Vierailija

Sä kuule voisit pyytää anteeksi menemällä poliisitalolle ilmoittamaan rikoksestasi. Ja sen jälkeen voisit ettiä sun tyttöystävälle jonku kivan miehen joka sitten hakkaa sut. 

Vierailija

Ai niin, että saat mahdollisuuden löydä toisen kerran....... Kuule kun yleensä kääni lyömiset eivät lopu jos et lopeta kokonaan alkon käytön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Löin tyttöystävääni kännissä ja nyt se on vihainen mulle eikä suostu puhumaan. En halua kuitenkaan muijaani menettää joten oisko vinkkejä miten saisi sen antamaan anteeksi minulle.
t. M24

No shit Scherlock. Ehkä kannattaa ilmoittaa tuolle naiselle, että sinät ole väkivaltainen idiootti ja hän on vapaa etsimään fiksumman ihmisen rinnalleen. Oli tilanne mikä tahansa, niin mies ei lyö naista. Ja siitä ei keskustella. Näin minulle on opetettu ja tämä on mielestäni ainoa oikea vaihtoehto.

M38

Vierailija

Lopeta juominen (ja muut päihteet jos käytät) kokonaan. Jopa vaikkei tyttöystävä antaisi anteeksi, mitä en yhtään ihmettelisi. Olet vaaraksi muille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

t. M24

Ainut mahdollisuus ehkä olisi se että otat vastuun väkivallasta etkä laita sitä alkoholin syyksi, haet apua (itsellesi) väkivaltaisuuteen... voi toki olla että niistäkään ei ole hyötyä kuin jatkossa itsellesi, eikä ne johda siihen että nykyinen tyttöystävä antaisi anteeksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat