mies heitti juoman päin naamaani kun vieraita oli kylässä

Vierailija

Oli juonut 0,75lkonjakkia ja vedin hänet sivummalle, sanoin että ota välillä vettä. (koska tiedän että sillä kohtaa alkaa haastaa riitaa) mies palasi vesilasin kanssa olohuoneeseen, heitti vedet päin naamaani ja huusi " no ota ämmä sinäkin vähän vettä"

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

7,5 desilitraa konjakkia on kieltämättä aikamoinen määrä. Mitäpä tuohon sanomaan, sinun ei pitäisi olla naimisissa moisen white trashin kanssa. 

Vierailija

Miksi annat heittää!?
Kukaan ei voi tehdä sinulle mitään mitä et hyväksy jos et anna tehdä niin. Simple.
Opetamme ihmisille kuinka meitä kohdellaan.
Sääliäkö haluat, miehen haukkumista?

Vierailija

Olin häpeissäni, vieraille selitin että hänellä on sressiä ja pahoittelin miehen käytöstä. Sammui pian tapahtuneen jälkeen ap

Vierailija

No en ainakaan menis tuollaiseen tuhansien murheellisten laulujen kotiin enää kylään. Miettisin kyllä että onkohan äijä väkivaltainen ja mihinköhän pitäisi ottaa yhteyttä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole kuitenkaan esim. Lyönyt tai pettänyt. Muuttuu humalassa ilkeäksi. Ap

Miehesi on henkisesti väkivaltainen ja alkoholiongelmainen. Mitä sinä olet?

Nannila

Mun ex teki mulle vastaavan 100 euron seteleillä laivan ravintolassa ja huusi, että siitä huoralle vähän valuuttaa. Meidän firman työntekijät vaimoineen katsoi nolona vierestä. Minä nostin skumppalasia ja totesin, että eiköhän oteta mun entiselle miehelle ja yhtiökumppanille. 14 vuoden liitto päättyi siihen paikkaan. Mua ei vaan kohdella niin, ei vaikka mies oli yli kossupullon juonut, se ei ole mikään selitys tai oikeuttava tekijä.

Vierailija

Äh että mua ärsyttää nää uhrit, jotka ite puolustelee miestä, mutta sitten kuitenkin hakee jotain sääliä muilta. Haluavat, että muut haukkuu miestä kertomalla mitä se nyt taas teki, kun samalla itse alkaa puolustelemaan "ei se aina, muuten se on hyvä mies, kyllä se muuten on.. plää plää". Hauku itte se miehes ja nosta ittes sieltä kuilun pohjalta, koska kukaan muukaan ei sitä tee, eikä kukaan tule arvostamaan sun typerää marttyyriuttas. Onko sulla omia mielipiteitä lainkaan? Mietit vaan mitä vieraat ajattelee, mitä palsta aattelee.. ei taida olla?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat