Itseinho ja järjetön rakkauden kaipuu

Vierailija

...ovat yhdessä varmaankin kamalin mahdollinen tunnetila maailmassa. Olen uskotellut tähän asti, että tulisin toimeen yksinäni, mutta nyt olen alkanut tajuamaan, ettei asia olekaan niin, ja mieli tekisi vain itkeä.

Eilenkin iltalenkillä kuljin erään todella kauniin paikan ohi ja mietin vain, miten ihanaa olisi istua siinä jonkun kanssa. Sitten seurasikin paluu todellisuuteen, kun seuraava ajatus oli, että mitä tällainen sosiaalisesti lahjaton luuseri muka keskustelisi sen kuvittelemani miehen kanssa tai että miten se mies voisi ikinä pitää minua kauniina ja tuntea aitoa vetoa minuun. En kohta jaksa enää.

Kommentit (6)

Vierailija

En voi muuta sanoa kun itse olin samassa tilanteessa. Sain kuitenkin itsevarmuutta mm. uusien harrastusten kautta. Olin monia vuosia sinkku ja tuntui etten kelpaa kellekään. Piti varmaan vaan odottaa oikeaa aikaa ja että olin itse valmis. Ihan odottamatta viereeni istui minulle tuntematon mies, silti tuntui tutulta. Olihan siinä vaikka mitä alussa, mutta joitain kuukausia myöhemmin olimme yhdessä. Ja itsekin ujo ja koskaan uskonut että minusta on tähän. Ihmeitä tapahtuu, mutta alz tekemään jotain mistä saat itsevarmuutta ja et enää ahdistu vaikka siinä hetkessä tuntuu ettet tapaa koskaan ketään. Hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija

Kiitos rohkaisusta, toivotaan, että noin voisi käydä. <3 Ajattelen usein, että miksen minäkin saisi kokea joskus jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa, kun kuitenkin kerran tässä vain eletään. Sattuu jo ihan liikaa, että teinirakkaus jäi kokonaan kokematta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rohkaisusta, toivotaan, että noin voisi käydä. <3 Ajattelen usein, että miksen minäkin saisi kokea joskus jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa, kun kuitenkin kerran tässä vain eletään. Sattuu jo ihan liikaa, että teinirakkaus jäi kokonaan kokematta. Ap

Mä taas olen hemmetin tyytyväinen että teininä tuli keskityttyä hauskanpitoon ja kavereihin. Olin niin typerä, että olisin varmaan hankkiutunut raskaaksi. Rakastaa olen ehtinyt myöhemminkin.

Vierailija

Ei se itsevarmuuden nostaminen välttämättä auta, vaikka tietysti hyvä asia onkin. Osa itsevarmoistakaan ja niistä, jotka rakastavat itseään ja kokevat olevansa rakkauden arvoisia ei tule löytämään ketään.

Ihan näin ohimennen kun joku tarjosi aiemmin epärealistisia tulevaisuudenhaihatteluskenaarioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei se itsevarmuuden nostaminen välttämättä auta, vaikka tietysti hyvä asia onkin. Osa itsevarmoistakaan ja niistä, jotka rakastavat itseään ja kokevat olevansa rakkauden arvoisia ei tule löytämään ketään.

Ihan näin ohimennen kun joku tarjosi aiemmin epärealistisia tulevaisuudenhaihatteluskenaarioita.

Kuulostan nyt ihan säälittävältä, mutta suurin syy tämänhetkiseen masennukseeni on nimenomaan se, että olen tutustunut netissä yhteen todella kultaiseen ihmiseen, jonka kanssa tunnen aina vain enemmän ja enemmän sielunkumppanuutta. Ollaan ihan vain satunnaisesti chattailevia kavereita, mutta antaisin mitä vain siitä, jos saisin tarpeeksi rohkeutta kysyä, voisimmeko olla jotain enemmänkin, mutta kun en vaan pysty. Masentaa ajatellakin sitä hetkeä, kun hän lakkaa olemasta sinkku, mutta mieluummin se, kuin tulla torjutuksi vikojeni tähden. Mutta siis olet periaatteessa ihan oikeassa, senkin vuoksi itkettää päästää tällainen tilaisuus käsistä. Ap

Vierailija

Mikä saa sut ajattelemaan heti niin, että "kun" mies on varattu tai "tulisit" torjutuksi vikojesi tähden? Tuo epävarmuus osaltaan asettaa jo lähtökohtaisesti sut pahempaan asemaan ja saa varmasti käytöksenkin epäviehättävämmäksi, koska kun et usko mahdollisuuksiisi alenee myös usko itse prosessiin. 

Itse epävarmuuksien kanssa myös painineena tiedän myös, että pitäisi olla se oman elämänsä Beyonce, se joka on miehelle catch - ei minussa kuten varmasti sinussakaan ole oikeasti vikaa, mutta itse ajattelee itsestään pahiten. Ja tunnetustihan huono itsetunto on aika turn off usealle...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat