Eikö uskota yhdellä kortilla kuka olen? (siis tavis)

Vierailija

Olin siis hakemassa pakettia Matkahuollosta. Näytin Kela-kortin ja nainen tiskin takana silmäili sitä ja katsoi minuun,  pyysi vielä ajokortin nähtäväksi, katseli sitäkin ja minua lopuksi. Omituista käytöstä, vaikka käyn n. kerran kuukaudessa siellä ja nainen on sama eli kutakuinkin tuttu olen. Mitähän tääkin nyt sitten taas oli? kysyinkin sitä, mutta sanoi että heitä vaaditaan näyttämään henkkarit. Mutta että kahdesti. Onko tällänen tavallista ja onko muille käynyt näin?

Kommentit (7)

Vierailija

Kela-kortti (edes kuvallinen) ei ole mikään virallinen henkilöllisyystodistus, joten näytä sitä ajokorttia vaan, niin tämäkin uskomaton ongelmasi poistuu.

Vierailija

Kelakortti ei ole virallinen henkilötodistus. Ei edes kuvallinen kelakortti, joita ei nykyään enää muutenkaan myönnetä. Pitäisi kai sinun aikuisena ihmisenä sen verran ymmärtää. Kela-kortti on sitä varten, että sillä voi todistaa olevansa oikeutettu sairauden hoidon korvauksiin Suomessa.

Vierailija

Ja todetaan vielä, että muita virallisia henkilöllisyystodistuksia ei ole kuin passi ja henkilökortti, ajokorttiakaan ei ole pakko hyväksyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat