Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on kuulemma varakkaat appivanhemmat.t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Siitä pari tuttua tullut viime päivinä avautumaan, kuinka helppoa mulla kuulemma on kun on varakkaat appivanhemmat. En tajua, eihän se meihin mitään vaikuta.

Kommentit (6)

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

No, onko ne?

On mutta ei se minuun tai mieheeni vaikuta millään lailla. Joskus toki lapselle ostavat jotain laadukkaampia vaatteita, kenkiä tms.

Vierailija

Teillä on kyllä niin nolo kyläpahanen kun kaikki keskustelut liittyy rahaan. Haluatko tällä aloituksella ihailua ja selkääntapatusta, herättää kateutta vai onko sulla vaan niin kertakaikkisen tylsää että huoraat huomiota appivanhempiesi kukkaron paksuudella?

Mun appivanhemmat ovat äärimmäisen varakkaita suomen mittapuulla, mutta ei se näy elämässäni mitenkään eikä se tuo minulle mitään glooriaa.  

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Teillä on kyllä niin nolo kyläpahanen kun kaikki keskustelut liittyy rahaan. Haluatko tällä aloituksella ihailua ja selkääntapatusta, herättää kateutta vai onko sulla vaan niin kertakaikkisen tylsää että huoraat huomiota appivanhempiesi kukkaron paksuudella?

Mun appivanhemmat ovat äärimmäisen varakkaita suomen mittapuulla, mutta ei se näy elämässäni mitenkään eikä se tuo minulle mitään glooriaa.  

Kunhan ihmettelen noiden tuttavien käytöstä, en minä ainakaan mene kenellekkään päin naamaa sanomaan mitään heidän appivanhemmistaan.

Vierailija

Mun miehen isä on kuulemma miljonääri. Eipä se tosiaan meihin vaikuta yhtään millään lailla, ei se ukko ole kertaakaan edes lapsenlapsiaan tavannut, saati että me hänen rahoistaan hyötyisimme. Perintöäkään on turha odottaa, kyllä uusi petoksista tuomittu vaimo sen itselleen junailee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ihmettelen noiden tuttavien käytöstä, en minä ainakaan mene kenellekkään päin naamaa sanomaan mitään heidän appivanhemmistaan.

Älä tee itsestäsi enää yhtään urpompaa ihmettelemällä sitä täällä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat