Sanna Katajisto lähetti itsestään alastonkuvia miljonäärille
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Avioliitto-koetuksella-Oskari-Kataji…
Noloa ja sääliksi käy miten Oskari reagoi..
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan mies suostunut, jos vaimo ei ois ehtinyt nähdä kuvaa ja ehdotusta ennen häntä? :)
Eli olet moraaliton pulsuperheen kasvatti, joka ei saanut äidinmaidossa sitä ihan tavallista respektiä toisten ihmisten perheitä ja suhteita kohtaan?
Öhömm? Melkoinen analyysi yhden kysymyksen perusteella :o
Oskari kommentoi: "Tuen Sannaa 100-prosenttisesti ja ihmetyttää tuollainen julkisuuden hakeminen tältä VANHALTA rouvalta" (tämä "vanha" rouva on 45-vuotias...)
Siis WTF? :D
Ei sitten Oskaria se "ihmetytä" kuitenkaan, että oma vaimo lähettää pillukuviaan ja seksiehdotuksia 55-vuotiaalle varatulle kolmen lapsen isälle?
Sekaisinhan nuo taitaa olla molemmat, siis harvinaisen pimeää porukkaa. Taitavat ansaita toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan mies suostunut, jos vaimo ei ois ehtinyt nähdä kuvaa ja ehdotusta ennen häntä? :)
Eli olet moraaliton pulsuperheen kasvatti, joka ei saanut äidinmaidossa sitä ihan tavallista respektiä toisten ihmisten perheitä ja suhteita kohtaan?
No ihan normaalin parisuhdemallin saanut terve ihminen olisi toki voinut esittää tuon kysymyksen, mutta ilman hymiötä. Osui ja upposi, oli sulla isä se?
Rahat on loppu niin ihan sama mistä sitä julkisuutta saa ja kuinka paskan kuvan antaa itsestään. Paska julkisuus takaa taas että saa pari säälijuttua seiskaan ja iltapäivälehtiin jatkossakin ja tienaa pari pennosta.
Seiskamamma referoi:
Sannan mukaan mies on ollut aktiivinen osapuoli viestittelyssä (mies itse kiistää tämän ja sanonut tavanneensa sannan vain kerran yöelämässä, jolloin oskarikin oli mukana), sanna väittää että hän on joutunut olemaan yhteydessä polisiin koska miehen vaimo on uhannut tappaa hänet (aikovansa vääntää niskat nurin) ja haukkunut rumaksi lehmäksi.
Hupaisa sotku :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan normaalin parisuhdemallin saanut terve ihminen olisi toki voinut esittää tuon kysymyksen, mutta ilman hymiötä. Osui ja upposi, oli sulla isä se?
Aha? Tulkitse nyt vielä vähän enemmän :D
Viestisi loppuosan kysymystä en ymmärtänyt, joten en osaa vastata?
Vierailija kirjoitti:
Siinä on taas yhdellä reppanalla pikkutytöllä tasokas äiti esikuvana :(
Ja isä jättänyt tyttönsä kokonaan kasvattamatta, niinkö tarkoitat? Vai ovatko kaikki törpöt sukupuolesta riippumatta mielestäsi äitiensä kasvatuksen tuloksia eikä isillä ole mitään osuutta asiaan?
En tiedä kys. rva Katajistosta muuta kuin että hän on tarjonnut julkisesti (netissä, FB:ssä, Twitterissä ...?) seksiä miehelle, jonka oli aiemmin tavannut ehkä kerran baarissa. Tiedän myös lehtijutun perusteella, että hän on ottanut miehensä nimen. Syynä voi olla valtava usko liiton pysyvyyteen tai halu surffailla lievästi epämääräisen julkkismiehen maineella. Onko kys. naisella joku ammatti tai työ?
Oskari Katajisto ei riitä kenenkään claim to fameiksi. Kukaan ei palkkaa minnekään, oli kyseessä teatteri, tv-sarja tai elokuva, juoppoa näyttelijää joka esiintyy Seiskassa (tai Vauvan AV-palstalla :)). On niin paljon luotettavampia, lahjakkaita, varhaisessa keski-iässä olevia miesnäyttelijöitä joista valita. Miksi valita joku, joka viinan tai Seiskassa vellovien parisuhdekriisien takia jättää tulematta töihin, ei ole työkunnossa kun tulee, jonka typerehtimisen takia muut työtoverit eivät oikein luota ja työ-ilmapiiri menee pilalle?
Ihanhan tässä Sannaa käy sääliksi. Hän valitsi väärin. Vai valitsiko sittenkään? Nythän minäkin tiedän että tuollainen ihminen on olemassa :D
Taitaa Floridan av mammaa vanne kiristää kun puolta kauniimpi ja seksikkäämpi misu tarjoaa itseään omalle miehelle xDD
Vierailija kirjoitti:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Avioliitto-koetuksella-Oskari-Katajis...
Noloa ja sääliksi käy miten Oskari reagoi..
Tuo muija on 100% varmuudella pettänyt Oskaria. Erittäin halveksuttava ihmistyyppi. Ei edes tajua tehdä asioita salassa vaan lähettelee jotain helkutin alaston kuvia varatulle miehelle. Kohta ne on netissä ihan varmasti. Minä ainakin laittaisin ne sinne.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Floridan av mammaa vanne kiristää kun puolta kauniimpi ja seksikkäämpi misu tarjoaa itseään omalle miehelle xDD
Haloo, jonkun oikeasti kauniin ja seksikkään naisen ei tarvitsisi edes riisua itseään kuvia varten ja tyrkyttää niitä kuvia kellekään, koska vientiä olisi muutenkin.
"Mies laittoi minulle viestiä (tapauksen jälkeen) , että meillä kävi huono tuuri".
Mikä lie totuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, jonkun oikeasti kauniin ja seksikkään naisen ei tarvitsisi edes riisua itseään kuvia varten ja tyrkyttää niitä kuvia kellekään, koska vientiä olisi muutenkin.
Sannalla on varmasti vientiä vaikka kuinka paljon koska on oikeasti tosi nätti ja samallq seksikäs nainen. Siinä jää lyhyttukkaiset seinäruusut toiseksi. Sannan teko on moraalisesti väärin mutta hän halusi varmaan vain ilahduttaa ja piristää kyseistä miestä alastonkuvalla ja vihjailevalla viestillä.;D Että haloo haloo sullekin vaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että luin Katajisto-uutisen ja tunsin itseni ikivanhaksi. Olen vasta 45. Miten joku saa päähänsä lähettää itsestään alastonkuvia ja seksiehdotuksia jollekin baarituttavuudelle? Onko toi joku maan tapa? Tuollainen "avoimuus" on todella epäseksikästä.
Multakin pointsit vaimolle. Ja jos mies oli näyttänyt häiriköintiviestin asiallisesti vaimolle, niin hänellekin pointsit.
Kyllä näitä naisia riittää. Olemme varakas perhe, emme rahoilla leveile, mutta muutama erikoisempi auto löytyy pihasta jne. On näiden 15 vuoden yhdessäolon aikana tullut miehelle jos jonkinlaisia ehdotuksia ja yhteydenottoja. Ihan jopa meidän yhteisiltä tuttavapariskunnilta. Siis melko suoraan, että täällä olen ja valmis vaihtamaan sinut mieheeni.
Mies näytti tuohon asti kaikki viestit, mutta sanoin että älä enää ikinä kerro mulle vastaavista tapahtumista - menee usko ihmisiin.
Silloin kun opiskelimme ja asuimme kerrostalokaksiossa, ajomme pientä nissania, ei tullut yhteydenottoja ei.
On naisia ja sitten on huoria. Mä olen mieluumin köyhä ja rakastunut kuin rikas ja huora.
Mutta olet rikas ja rakastunut, niin helppo hurskastella.
Vierailija kirjoitti:
Oskari kommentoi: "Tuen Sannaa 100-prosenttisesti ja ihmetyttää tuollainen julkisuuden hakeminen tältä VANHALTA rouvalta" (tämä "vanha" rouva on 45-vuotias...)
Siis WTF? :D
Ei sitten Oskaria se "ihmetytä" kuitenkaan, että oma vaimo lähettää pillukuviaan ja seksiehdotuksia 55-vuotiaalle varatulle kolmen lapsen isälle?
Sekaisinhan nuo taitaa olla molemmat, siis harvinaisen pimeää porukkaa. Taitavat ansaita toisensa.
Eli Oskari on aisankannattaja. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Hän tietää että muija pettää ja vielä tukee häntä siinä.
Jokainen tyylillään. Jos Oskari pitää itsensä nöyryyttämisestä. Ryyppää jatkuvasti (jopa telkkarissa), sählää ja nolaa itsensä joka paikassa ja antaa vielä muijansa nussia muita miehiä.
Onkohan Oskari Sannalle vain keino päästä julkisuuteen, seiskaan ja ehkä jopa johonkin tosi-tv sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että luin Katajisto-uutisen ja tunsin itseni ikivanhaksi. Olen vasta 45. Miten joku saa päähänsä lähettää itsestään alastonkuvia ja seksiehdotuksia jollekin baarituttavuudelle? Onko toi joku maan tapa? Tuollainen "avoimuus" on todella epäseksikästä.
Multakin pointsit vaimolle. Ja jos mies oli näyttänyt häiriköintiviestin asiallisesti vaimolle, niin hänellekin pointsit.
Kyllä näitä naisia riittää. Olemme varakas perhe, emme rahoilla leveile, mutta muutama erikoisempi auto löytyy pihasta jne. On näiden 15 vuoden yhdessäolon aikana tullut miehelle jos jonkinlaisia ehdotuksia ja yhteydenottoja. Ihan jopa meidän yhteisiltä tuttavapariskunnilta. Siis melko suoraan, että täällä olen ja valmis vaihtamaan sinut mieheeni.
Mies näytti tuohon asti kaikki viestit, mutta sanoin että älä enää ikinä kerro mulle vastaavista tapahtumista - menee usko ihmisiin.
Silloin kun opiskelimme ja asuimme kerrostalokaksiossa, ajomme pientä nissania, ei tullut yhteydenottoja ei.
On naisia ja sitten on huoria. Mä olen mieluumin köyhä ja rakastunut kuin rikas ja huora.
Mutta olet rikas ja rakastunut, niin helppo hurskastella.
Olen samaa mieltä. Erittäin helppo hurskastella kun itsellä on rahaa paljon ja onnellinen perhe. Sitten moralisoi niitä jotka yrittävät saada edes jonkun osan siitä.
http://static-sls.aws.sanomacloud.net/www.menaiset.fi/s3fs-public/style…
Antautuisin koska vaan tuon näköiselle naiselle vaikka olen varattu ja tyytyväinen suhteeseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on varmasti vientiä vaikka kuinka paljon koska on oikeasti tosi nätti ja samallq seksikäs nainen. Siinä jää lyhyttukkaiset seinäruusut toiseksi. Sannan teko on moraalisesti väärin mutta hän halusi varmaan vain ilahduttaa ja piristää kyseistä miestä alastonkuvalla ja vihjailevalla viestillä.;D Että haloo haloo sullekin vaan sinne.
Kukaan ei halua Sannan kaltaista naista kuin panoleluksi. Ei sitä kukaan jaksa kuunnella tai katsella hetkeäkään muuten
Seiskasta lainattua, vaimo vastasi Sannalle:
"Sanoin tälle naiselle, että olemme olleet yli 20 vuotta naimisissa ja meillä on kolme lasta -- olemme onnellisia -- terveisin vaimo "
Mahtoi Sannan pikku naama hieman venähtää , uups :)