Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Katajisto lähetti itsestään alastonkuvia miljonäärille

aaaapppeee

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

True love... Pointsit vaimolle, joka nolasi hutsun julkisesti.

Olisiko pientä av palstan kaksinaismoralisimia. Se yksi perheenäiti on sankari kun pääsi vanhan irstaan miljardöörin sivuille esittelemään itseään alasti. Huhut muuten kertovat, että nobodyt eivät pääse sinne pelkällä kauniilla kropalla ja ystävällisellä luonteella.

Tuo toinen onkin hutsu...

Siis mitä ihmettä. Naisella on vartalo. Nainen päättä itse miten sitä käyttää, eikö ? Jos lähettää kuvia vartalostaan niin ei se nyt varsinaisesti mikään kuolemansynti ole. Jos se nyt lohduttaa, niin tuskin se enää kymmenen vuoden päästä kelpaa.

Vierailija

Tuossa pariskunnassa on paljon asioita, joita en pysty käsittämään. 

Hehän ovat biologiset serkukset keskenään.

Vierailija

Tunnustan että luin Katajisto-uutisen ja tunsin itseni ikivanhaksi. Olen vasta 45. Miten joku saa päähänsä lähettää itsestään alastonkuvia ja seksiehdotuksia jollekin baarituttavuudelle? Onko toi joku maan tapa? Tuollainen "avoimuus" on todella epäseksikästä. 

Multakin pointsit vaimolle. Ja jos mies oli näyttänyt häiriköintiviestin asiallisesti vaimolle, niin hänellekin pointsit. 

Vierailija

Liiat luulot tuolla Sannalla on itsestään. Hänellähän on lapsi. Kuka miljonääri sellaista naista huolisi kun on nättejä,nuoria ja lapsettomiakin naisia tarjolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

True love... Pointsit vaimolle, joka nolasi hutsun julkisesti.

Olisiko pientä av palstan kaksinaismoralisimia. Se yksi perheenäiti on sankari kun pääsi vanhan irstaan miljardöörin sivuille esittelemään itseään alasti. Huhut muuten kertovat, että nobodyt eivät pääse sinne pelkällä kauniilla kropalla ja ystävällisellä luonteella.

Tuo toinen onkin hutsu...

Siis mitä ihmettä. Naisella on vartalo. Nainen päättä itse miten sitä käyttää, eikö ? Jos lähettää kuvia vartalostaan niin ei se nyt varsinaisesti mikään kuolemansynti ole. Jos se nyt lohduttaa, niin tuskin se enää kymmenen vuoden päästä kelpaa.

Tervetuloa keskusteluihin Sanna!

Totuus on se, että sun kaltainen tyylitön tyrkky ei kelvannut 10 vuotta sittenkään. Kukaan rikas mies ei halua noin tyhmää naista itselleen. Varakkailla on usein erilaisia edustustilaisuuksia, joissa pitää osata sanoa muutakin kuin avaa Facebook, lataa omalta koneelta oma_alastonkuva, lähetä..

Vierailija

Voi nolous :/  Nämä kaksi todella ansaitsevat toisensa. Miksiköhän ovat eroamassa? Ai niin, Oskari on 96% ajastaan kännissä. Kehtasi niissä "neljän tähden illallinen"-ohjelmissakin vetää kaikki mahdolliset alkoholitarjottavat naamaansa ja sössötti ihan sekavia, joka jaksossa.

Muija vetää tasoihin tyrkyttämällä itseään varatulle miljonäärille. Näistä jää omat mokat kirkkaasti valovuosien päähän :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan että luin Katajisto-uutisen ja tunsin itseni ikivanhaksi. Olen vasta 45. Miten joku saa päähänsä lähettää itsestään alastonkuvia ja seksiehdotuksia jollekin baarituttavuudelle? Onko toi joku maan tapa? Tuollainen "avoimuus" on todella epäseksikästä. 

Multakin pointsit vaimolle. Ja jos mies oli näyttänyt häiriköintiviestin asiallisesti vaimolle, niin hänellekin pointsit. 

Kyllä näitä naisia riittää. Olemme varakas perhe, emme rahoilla leveile, mutta muutama erikoisempi auto löytyy pihasta jne. On näiden 15 vuoden yhdessäolon aikana tullut miehelle jos jonkinlaisia ehdotuksia ja yhteydenottoja. Ihan jopa meidän yhteisiltä tuttavapariskunnilta. Siis melko suoraan, että täällä olen ja valmis vaihtamaan sinut mieheeni.

Mies näytti tuohon asti kaikki viestit, mutta sanoin että älä enää ikinä kerro mulle vastaavista tapahtumista - menee usko ihmisiin.

Silloin kun opiskelimme ja asuimme kerrostalokaksiossa, ajomme pientä nissania, ei tullut yhteydenottoja ei.

On naisia ja sitten on huoria. Mä olen mieluumin köyhä ja rakastunut kuin rikas ja huora.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksei mulle kukaan lähettele alastonkuvia?

Sulla ei ole rahaa. Hanki toimarin titteli tai voita lotossa niin johan alkaa facechatti piipata kun horot haluaa päästä osingoille killingeistäsi.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat