Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi luulette että lihava nainen tyytyisi huonoon mieheen?

Vierailija

Miksi on sellainen käsitys että vain hoikka saisi varakkaan, kouluja käyneen, hyvän miehen ja lihavan pitäisi ottaa joku reppana?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kerropa yhteiskunnan huipulla olevia sosioekonoimisesti ja vieläpä komeita miehiä, jotka olisivat alun perin menneet yhteen lihavan kanssa?

Eli kyllä se on raaka totuus, että menestynyt mies valitsee hoikan (ja kauniin) naisen, kun kerran valita voi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla ei ole tsäänssejä markkinoilla kun laihat ja kauniit menestyy niin paljon paremmin. 

Miksi Pipsalla sitten on varakas ja hyvä mies ja itsekkin olen 10v ollut naimisissa hyvän miehen kanssa vaikka olen reippaasti ylipainoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla ei ole tsäänssejä markkinoilla kun laihat ja kauniit menestyy niin paljon paremmin. 

Miksi Pipsalla sitten on varakas ja hyvä mies ja itsekkin olen 10v ollut naimisissa hyvän miehen kanssa vaikka olen reippaasti ylipainoinen.

Säälistä.

Mikset muuten laihduta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälistä.

Mikset muuten laihduta?

Miksi säälistä? mieheni saisi hetkessä hoikan naisen jos vaan haluaisi. En vain halua laihduttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälistä.

Mikset muuten laihduta?

Miksi säälistä? mieheni saisi hetkessä hoikan naisen jos vaan haluaisi. En vain halua laihduttaa.

Enpä keksi muutakaan syytä, miksi joku haluaisi seurustella sairaan kanssa.

Suosittelen haluamaan.

(Nämä on naisen mielipiteitä)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas miten koulutus ja varakkuus tekee miehestä hyvän??

Sillä lailla ettei jokaista penniä tarvitse laskea ja hyvä mies voi olla ilman varakkuuttakin jos on kiltti,uskollinen,lapsirakas yms  mutta kun palstalla tarjotaan aina lihaville naisille juoppoja, mielenterveysongelmaisia yms miehiä niin sellaisiin ei meidänkään tarvitse tyytyä.

Vierailija

Useimmat menestyneet ja älykkäät miehet muuten haluavat ensisijaisesti fiksun, mieluusti vähän itseään fiksumman vaimon. Siis älykkään ja sen verran mukavaluonteisen, ettei tarvitse pelätä sosiaalisia tilanteita tai vaimon muuttumista yläasteen opetttajaksi kanssaihmisiä kohtaan "voi luoja ettekö te nyt osaa edetä siinä jonossa, lakit pois päästä sisällä!" -tyyliin. Ulkonäkö on oikeasti täydin toisarvoinen, koska kenestä tahansa tulee edustavan näköinen kun vaatteisiin uhrataan pari tonnia ja kampaajaan pari satasta. Meikkiäkään ei edes tarvitse.

joo, ja mä itse olen ihan normaalin näköinen keskikokoinen nainen, mutta kavereissani on paljon menestyviä miehiä naineita "rumiluksia". Mutta nämä naiset ei tietty ole mitään gold diggereitä, vaan heillä on itselläänkin annettavaa kumppanuuteen. Ja juuri sellaisen menestyvä mies haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käännetään sitten toisin päin: tekeekö köyhyys, rumuus ja kesken jäänyt peruskoulu miehestä tavoiteltavan mielestäsi?

Toki luonnevikoja voi olla korkeassa asemassa olevilla miehillä ja eivät tässä mielessä ole "hyviä", mutta varmasti keskimäärin niitä ongelmia on pohjalla olevilla -- päihteiden käyttöä, fyysisiä sairauksia, älyllistä jälkeenjääneisyyttä ym. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälistä.

Mikset muuten laihduta?

Suosittelen haluamaan.

Me emme enää seurustele vaan olemme olleet naimisissa jo 10v enkä aio laihduttaa olit mitä mieltä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla ettei jokaista penniä tarvitse laskea ja hyvä mies voi olla ilman varakkuuttakin jos on kiltti,uskollinen,lapsirakas yms  mutta kun palstalla tarjotaan aina lihaville naisille juoppoja, mielenterveysongelmaisia yms miehiä niin sellaisiin ei meidänkään tarvitse tyytyä.

Tämä kuulostaa ihan siltä, että miehen kuuluu tienata ja laiskan pullukan siipeillä, kun ei itse viitsi nähdä edes vaivaa oman elantonsa eteen. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Useimmat menestyneet ja älykkäät miehet muuten haluavat ensisijaisesti fiksun, mieluusti vähän itseään fiksumman vaimon. Siis älykkään ja sen verran mukavaluonteisen, ettei tarvitse pelätä sosiaalisia tilanteita tai vaimon muuttumista yläasteen opetttajaksi kanssaihmisiä kohtaan "voi luoja ettekö te nyt osaa edetä siinä jonossa, lakit pois päästä sisällä!" -tyyliin. Ulkonäkö on oikeasti täydin toisarvoinen, koska kenestä tahansa tulee edustavan näköinen kun vaatteisiin uhrataan pari tonnia ja kampaajaan pari satasta. Meikkiäkään ei edes tarvitse.

joo, ja mä itse olen ihan normaalin näköinen keskikokoinen nainen, mutta kavereissani on paljon menestyviä miehiä naineita "rumiluksia". Mutta nämä naiset ei tietty ole mitään gold diggereitä, vaan heillä on itselläänkin annettavaa kumppanuuteen. Ja juuri sellaisen menestyvä mies haluaa.

Katsos, kun niitä fiksuja on ihan tarpeeksi hyvännäköisissäkin naisissa. 

Omituinen käsitys, että kauniit piirteet, upea vartalon rakenne tulevat jostain purkista, vaatteista tai kampaajalla käynnistä. Sinusta siis ei ole mitään eroja ihmisten ulkonäössä? Kaikki rahasta kiinni vain!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälistä.

Mikset muuten laihduta?

Suosittelen haluamaan.

Me emme enää seurustele vaan olemme olleet naimisissa jo 10v enkä aio laihduttaa olit mitä mieltä tahansa.

Mielipidettäni ei 10 tai 20 vuoden naimisissa oleminen muuta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälistä.

Mikset muuten laihduta?

Suosittelen haluamaan.

Mielipidettäni ei 10 tai 20 vuoden naimisissa oleminen muuta suuntaan eikä toiseen.

Miksi sitten mieheni säälisi minua? ei ole mitään syytä olla säälistä kanssani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat