Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi luulette että lihava nainen tyytyisi huonoon mieheen?

Vierailija
22.10.2015 |

Miksi on sellainen käsitys että vain hoikka saisi varakkaan, kouluja käyneen, hyvän miehen ja lihavan pitäisi ottaa joku reppana?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla ei ole tsäänssejä markkinoilla kun laihat ja kauniit menestyy niin paljon paremmin. 

Miksi Pipsalla sitten on varakas ja hyvä mies ja itsekkin olen 10v ollut naimisissa hyvän miehen kanssa vaikka olen reippaasti ylipainoinen.

Säälistä.

Mikset muuten laihduta?

Miksi säälistä? mieheni saisi hetkessä hoikan naisen jos vaan haluaisi. En vain halua laihduttaa.

Enpä keksi muutakaan syytä, miksi joku haluaisi seurustella sairaan kanssa.

Suosittelen haluamaan.

(Nämä on naisen mielipiteitä)

Me emme enää seurustele vaan olemme olleet naimisissa jo 10v enkä aio laihduttaa olit mitä mieltä tahansa.

Mielipidettäni ei 10 tai 20 vuoden naimisissa oleminen muuta suuntaan eikä toiseen.

Miksi sitten mieheni säälisi minua? ei ole mitään syytä olla säälistä kanssani.

Voi kyllä on.

Kerro sitten mitä?

Johan mä sen sulle kerroin, säälittävyys.

Miksi sitten olen säälittävä? miksi mies ei heti ota hoikkaa naista kun sellaisen saisi?

Laihat naiset ei huoli sitä. 

Vierailija
22/22 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsetunto on hyvä, lihavakin saa kyllä minkälaisen miehen/naisen vain haluaa. Ihan sama koskee lyhyitä miehiä, joka täällä on se toinen vakio marisemisenaihe. Kaikki on kiinni siitä miten kohtelee itseään. Jos olemus on maansa myynyt, saa sellaista seuraa joka tykkää lättään poljetuista ihmisistä, mutta jos itse arvostaa itseään löytää tasoistaan seuraa, mitä se sitten kenenkin kohdalla tarkoittaakin.

Olen nähnyt lihavia naisia ja lyhyitä miehiä, joiden karisma suorastaan häikäisee. Ja sitten aika paljon niitä, jotka käyttävät ulkoisia puutteitaan itsensä lyttäämiseen ja hautautuvat kotiin nyyhkimään itsesäälissä kohtaloaan. Asenne ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla