Uusi suhde: häiritsisikö sinua?

Vierailija

Olemme tulisesti ihastunut/rakastunut pari (1,5kk).

Omasta avoerostani on 3kk, miehellä vuosia. Nyt tuntuu, että hän pelkää minun haksahtavan ex:n luo(tällaista vaaraa ei tod.ole) ja olen ex:n ja minun yhteisen miespuolisen ystävän jo "heivannut" koska se hiersi välejämme. Ex.n ei mitään yhteyksiä enää.

Tietty jos ajattelen tilannetta toisinpäin olisin varmaan itsekin epävarmempi jos toisen erosta vähän aikaa.

Mitä mieltä?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

:( Ei ole, ainakaan tietoisesti "laastari". Voiko siis näin olla vaikka tuntuu, että tämä on "se oikea" jos näin kulunutta lausahdusta käyttää.

Vierailija

Mustasukkaisuus on sairautta pahimmillaan ja se ei ohi mene vaikka jättäisit koko entisen elämäsi taaksesi. Nyt mieti tarkkaan mitä haluat: haluatko elää tämän miehen kanssa ja olla puhumatta koko aikuisiän historiastasi vai haluatko elää mielummin normaalia elämää? Valinta on sinun. Voit tietenkin yrittää puhua miehelle asiasta, mutta huomaat olevasi syyllinen hänen kaikkiin asioihin sen jälkeen, et ole koskaan tarpeeksi hyvä ja joudut luopumaan muistakin historiaasi liittyviin asioihin siihen malliin kun on jo nyt alkanut tapahtua. Miksiköhän miehen aikaisempi suhde on poikki mennyt...?

Vierailija

Todella toivon ettei hän ole liian mustasukkainen, pieni kahina tuli kun oli ottanut sen muutaman oluen( ei kännissä kuitenkaan)...

Voi paska... ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Todella toivon ettei hän ole liian mustasukkainen, pieni kahina tuli kun oli ottanut sen muutaman oluen( ei kännissä kuitenkaan)...

Voi paska... ap.

On hän. Liian hyvän tuntuinen ollakseen totta, joten jotakin vikaa silloin löytyy taatusti. Ei kukaan voi vaatia kahden aikuisen ihmisen suhteessa toisen olevan kokonaan ilman historiaa ja siitä vaikenevan ikuisesti. Myös tuo sinun vahtiminen on vain pahenevaa ja se ei puhumalla muutu. Mies voi luvata kyllä muuttuvansa, mutta se on mahdotonta. "Ilmaisia aterioita ei ole".

Vierailija

No, täytyypä nyt tarkkaan seurata tilannetta mihin suuntaan kehittyy... ja toimia sen mukaan. Kyllä hän aika paljon juuri uskollisuudesta on puhunut /ollaan puhuttu joten onko tuokin sitten merkki sairaasta vahtaamisesta.. :( ap.

Vierailija

Minulla oli aikanaan tuollainen mies ja alku oli ihanaa, mutta sitten todellisuus alkoi ja mies käveli jopa kauppaan perääni jos olin siellä liian kauan. Vuoden yhdessä olon jälkeen tuli ero kun exäni lähetti minulle osoitteenmuutos -kortin. Se oli liikaa vaikka en ollut edes jutellut exäni kanssa puoleentoista vuoteen. Sinulla ap on nyt hälytyskellot soineet ja ne eivät soi turhaan.

Vierailija

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi entinen elämä pitää unohtaa, kun seurustelukumppani sitä vaatii mustasukkaisena. 

Se entinen elämähän on muokannut meistä just sellaisia kuin me ollaan ja entiset kumppanit on yleensä entisiä hyvästä syystä. 

Vierailija

Höpöhöpö. Älä kuuntele näitä katkeran tuntuisia vastauksia, vaan nauti elämästäsi ja uudesta suhteestasi. Koskaan ei voi olla ihan varma mistään.  Ethän voi tietää vielä hänestä kovin paljoa, eikä hänkään sinusta. Miksi murehtia nyt, kun on aika olla onnellinen ja rakastaa! Ei kannata ylianalysoida miestä, vaan olla iloinen siitä, mitä nyt on. Carpe diem.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Älä kuuntele näitä katkeran tuntuisia vastauksia, vaan nauti elämästäsi ja uudesta suhteestasi. Koskaan ei voi olla ihan varma mistään.  Ethän voi tietää vielä hänestä kovin paljoa, eikä hänkään sinusta. Miksi murehtia nyt, kun on aika olla onnellinen ja rakastaa! Ei kannata ylianalysoida miestä, vaan olla iloinen siitä, mitä nyt on. Carpe diem.

Kattelen nyt tässä rauhassa tilanteen kehittymistä. ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat