Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pipsukalla jo joululahja tiedossa uusi laatulaukku

Vierailija

ja sormus tulossa ja mieheltä tietysti. Mä en kyllä ymmärrä tuollaista materiaa ja lahjojen etukäteen tilailua.Itse tottunut siihen,että lahjanvalinta jää lahjanantajalle ja se on yllätys siihen paketin avaamiseen asti.

terv jouluna suklaa ja kirjan kanssa oman kullan kainalossa istuva

Kommentit (11)

elena är
Seuraa 
Liittynyt15.9.2015

En tiedä millainen Pipsan mies on lahjojen ostajana, mutta omani ei osaa ostaa niitä yhtään. Ei edes tunnu vihjauksia tajuavan, vaan ihan suoraan sille pitää kertoa, mitä lahjaksi haluaisi. Mä siis joudun "tilaamaan" joululahjankin etukäteen, ellen sitten halua saada lahjaksi aattoaamuna hätäpäissään paikallisesta marketista ostettua kynttilää ja hupimukia.

elena är
Seuraa 
Liittynyt15.9.2015

Vierailija kirjoitti:

^ Nimimerkkisi oli kyllä tahattomasti pienehköä katkeruutta huokuva.

Siis minun nimimerkkini huokuu katkeruutta?? Vai käsitinkö jotain väärin?

Vierailija

elena är kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Nimimerkkisi oli kyllä tahattomasti pienehköä katkeruutta huokuva.

Siis minun nimimerkkini huokuu katkeruutta?? Vai käsitinkö jotain väärin?

Uusi laatulaukku ja sormus tulossa ja mieheltä tietysti.

terv jouluna suklaa ja kirjan kanssa oman kullan kainalossa istuva

Tätä tarkoitin :)

Vierailija

Ei ole Ap katkera, saisin varmaan laukun itsekin jos pyytäisin, toistaiseksi olen ihastunut ihan toisenlaisiin veskoihin

ap

Vierailija

Oletpa sä ap kateellinen. On hienoa että Pipsalla on hyvä ja varakas mies. Itsellänikin on työssäkäyvä, kouluja käynyt, lapsirakas mies vaikka olen reilusti ylipainoinen nainen. Ei meidän lihavien tarvitse tyytyä mihinkään reppana miehiin vaikka olemme lihavia. Kurjaa jos sä ap olet laihana saanut huonon ja köyhän miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Ap katkera, saisin varmaan laukun itsekin jos pyytäisin, toistaiseksi olen ihastunut ihan toisenlaisiin veskoihin

ap

Miksi on tärkeää todistella, ettet olisi onnellinen sillä tavalla jolla hän on onnellinen?

Vierailija

No eihän nyt miestä voi laittaa kallista käsilaukkua valitsemaan... Olen itse etsinyt tässä käsilaukkua. Mieheni on tietenkin innokas auttamaan ja niinpä meillä on käynyt kääntymässä parikin erilaista nahkasalkkua. Laukku, salkku...onko niillä nyt niin eroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ap

No hei, täähän on tosi kiva juttu. Saat suklaata ja kirjan ja saisit oman maun mukaisen käsilaukunkin, jos haluaisit, varmaan sormuksenkin. Hyvää joulunodotusta sinne teille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat