Jos muuttaisit ulkomaille, mitä palveluja vaatisit?

Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Mitä palveluja ulkomaiden pitäisi mielestäsi tarjota suomalaisille? Jos vaikka muuttaisit Kreikkaan, millaisia palveluita Kreikan valtion pitäisi sinulle mielestäsi tarjota? Kielikoulutusta?

Kommentit (4)

Vierailija

Tuskin vaatisin mitään.

Jos omasta tahdostani jonnekin muutan (tai vaikka olosuhteiden pakostakin) osaisin kyllä selvittää ja hankkia tarvittavat kielikoulutukset yms terveydenhuollon ihan itse.

Yrittäisin elää kuten paikalliset, sopeutua joukkoon ja elää heidän sääntöjensä mukaan, heidän maataan ja kulttuuriaan arvostaen.

Tätä toivoisin myös mamuilta jotka tulevat Suomeen

Vierailija

Ruoan ja asunnon ainakin. Käyttörahaa. Ilmaisen koulutuksen. Oikeastaan kaiken mahdollisen. Kyllä siirtolaisia vastaanottavilla mailla on velvollisuus tarjota myös ylläpito heille. 

Lisäksi toki jos Kreikassa on tapoja, jotka ovat minulle vastenmielisiä, ne pitäisi muuttaa minulle sopiviksi. 

Myös perheelläni ja sukulaisillani täytyisi olla oikeus muuttaa kanssani samoin ehdoin, kuin minulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ruoan ja asunnon ainakin. Käyttörahaa. Ilmaisen koulutuksen. Oikeastaan kaiken mahdollisen. Kyllä siirtolaisia vastaanottavilla mailla on velvollisuus tarjota myös ylläpito heille. 

Lisäksi toki jos Kreikassa on tapoja, jotka ovat minulle vastenmielisiä, ne pitäisi muuttaa minulle sopiviksi. 

Myös perheelläni ja sukulaisillani täytyisi olla oikeus muuttaa kanssani samoin ehdoin, kuin minulla.

Ilmainen sairaanhoito unohtui.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat