Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratsastushousuissa kouluun?

Vierailija
21.10.2015 |

Tytär haluaa mennä ratsastushousuissa kouluun silloin kun hänellä on ratsastustunti pian koulun jälkeen. Minusta ei ole ihan sopivaa eikä mukavaa toisille. Sanoin että pitäisi ainakin kysyä sopiiko opettajille ja muille oppilaille. Muut ratsastustarvikkeet hän joutuu kuitenkin kantamaan kassissa, pitäisi vain housuja ha kenkiä koulussa. Minusta voisi viedä kaikki kamat kassissa tallille ha vaihtaa siellä. 

Miten teillä tämä asia hoidetaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tytöltäsi haluaako haista hevosen ulosteelta koulussa. Jos ovat puhtaat niin eikai ne pahemmin jostain freddyistä/legginseistä eroa

täytyy kai sopia että saa mennä silloin kun housut on pesty. En vaan haluaisi pestä niitä kolme-neljä kertaa viikossa. Ja ei ne nahkatoppauksetkaan tykkää jatkuvasta pesemisestä. Ap

Ei ne ole nahkaa. Ei tällä vuosikymmenellä enää tehdä niitä paikkoja nahasta.

Vierailija
22/23 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vois mennä? Nykynuoroso käyttää legginsejäkin housuina

mä en kyl menis legginseissä ratsastamaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ala-asteiästä lähtien hevosia harrastanut ja minun  kielipide on, että tallivaatteissa ei mennä kouluun (tai muihinkaan julkisiin rakennksiin). Itse perustelen kantani sillä, että tahdon tuoda harrastukseni esiin positiivisella tavalla, en aiheuttamalla ongelmia allergisille. Ja ei se hikisten ja hevosilta haisevien tallivaatteiden haju nyt mitenkään mieltä ylentävä ole.

Sen sijaan en näe mitään estettä mennä kouluun ratsastushousuissa, jos ne on ostettu sitä varten eli jos haluaa ilmentää persoonaansa tällä tavoin.