Ananasdieetti - kuinka kauan tätä jaksaa?

Vierailija

Eli iltaisin saa syödä klo 17:00 jälkeen vaan tuoretta ananasta. Ootteko kokeilleet? Mulla vasta toinen ilta ja tökkii. 

Ehkä pitäisi vaihtaa kaalisoppadieettiin?

mitä kaikkea ootte kokeilleet?

Kommentit (15)

Vierailija

Tässä on jo yritystä, mutta silti dieetti on niin ääliömäinen, että sitä ei kukaan oikeasti noudattaisi. Kaksi pistettä yrityksestä, lupaava alka mutta ei mitään muuta.

Vierailija

Olen kokeillut, mutta se oli tiukempi. Lounaan jälkeen vaan ananasta, nimenomaan tuoretta. Helposti meni ja laihduinkin 1,5 kg 2 vkon aikana. Juju on siinä, että ei napostele turhaa kun on vaan ananasta. Luistin vähän välillä ja tein smoothien tehosekoittimessa vähärasvaiseen jugurttiin. Alkuun söin enemmän, mutta äkkiä kyllästyy eikä tartte paljon. Ja aamulla ja lounaalla saa oikeaa ruokaa. 

Vierailija

No minä en kyllä kestäisi päivääkään.

Ananashan on myös diureetti - kuulostaa todella huonolta idealta mättää diureettia ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija

Miten paljon sä sitä eilen vedit jos nyt jo tökkii? Eihän viiden jälkeen enää syödä kun kerran, eli tuolla dietillä pari palaa ananasta, en ymmärrä mikä tässä on se mikä tökkii?

Mutta joo, ei kannata koittaa laihduttaa itselleen sopimattomalla tavalla, siitä ei tule yhtikäs mitään. 

Vierailija

Mulla on tällä hetkellä dieetti, joka toimii. Vatsa toimii joka päivä ja olo on hyvä. Silti paino laskee.

Eli ruokavaliosta pois vilja, peruna, punainen liha ja vain vähän maitotuotteita, ei sokeria ja vähän suolaa. Toimii, koska tarkat rajat mitä saa ja ei saa syödä. Kaurapuuro aamulla, että vatsa toimii.

Aamu: 1dl kauraa, josta puuro veteen. Päälle vähän vaahterasiirappia. Kahvi
Lounas: kana salaatilla ja vihanneksilla, parsakaalia fetaa
Välipala: ei mitään tai jotain pientö esim tomaatti, omena, viikuna
Päivällinen: kasviskeitto vähällä suolalla tai kasvismunakas
Iltapala: banaaniletut mustikoilla ja vaahterasiirapilla

Toimii. Tärkeintä on syödö 4-5 kertaa ja ateriat suuria eli paljon kasviksia. Voita ei saa käyttää, öljyjä saa. Kookosöljy on tärkeä eli sitä paistoon. Vihreää teetä hunajalla jos tulee illalla vielä nälkä tai 1 kuivattu viikuna. Olen ruoan jälkeen yleensä täysi, en laske kaloreita (katson etten liikaa öljyä laita sekaan).

Tätä 30 päivää tai sen verran kun tarvii ja tärkeintä on lopetus. Ei saa lopettaa seinään vaan kerran viikossa lisätä jotain pientä eli aloittaa vaikka kokeilemalla ensimmäisellä viikolla yhtenä päivänä leipää. Dieetti menee oilalle yleensä siksi, koska keho pyrkii nostamaan sen samaan painoon kuin ennen, varsinkin rasva saattaa tarttua pahasti kiinni eli voit lihota hetkessä kaiken takaisin, jos et muuta ruokavaliota vähitellen.

Vierailija

Huoh... koska ihmiset tajuaa ettei näillä erikoisdieeteillä voi olla loppuelämää? Koska jos on todellinen paino-ongelma kyse on vähän suuremmasta asiasta kuin viikon parin ananaksen syömisestä!

Ainoa mikä mun mielestä on järkevä ja toimiva (koska käynnistää aineenvaihduntaa) on 5:2  tapa elää (huom ei dieetti) kunnes on ihannepainossaan. Sen jälkeen ylläpitoon riittää satunnainen paastopäivä. Ja paastopäivän kaloreihinkin mahtuu ihan oikeaa ruokaa, älkää sortuko siinäkään mihinkään ananaksiin tai jauhopusseihin!

Vain ruualla (siis määrällä ja laadulla) ja liikunnalla voi laihtua! Kaikki muu on huuhaata.

Vierailija

Oikea ananasdieetti on sellainen, että 2 pv viikossa syödään vain ananasta. Ananas tuoreena puhdistaa elimistöä ja ehkä vähän laihtuukin kun Ei mässää turhaan leipää ja muuta naposteltavaa. 

Mulle auttoi ummetukseen myös. 

Vierailija

Ananasdieetti on ympäri maailman tunnettu nopeatempoinen ja tehokas dieetti, joka kestää ainostaan kolme päivää. Ananasdieetissä syödään pelkkää tuoretta ananasta kahtena päivänä  aamupalaksi, lounaaksi, välipaloiksi, päivälliseksi ja iltapalaksi. Toisena päivänä ananaksen lisäksi nautitaan 1-2 purkkia tonnikalaa vedessä ja kolmantena noudatetaan taas ensimmäisen päivän ruokarytmiä. Myös vettä tulee juoda runsaasti. Muina viikon päivinä syödään karppausruokavalion mukaisia ruokia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat