Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi naisella, tiukka vai löysä, ja ajeltu vai karvainen?

ddde
21.10.2015 |

Eli millainen alapää on paras naisella? Ja lisäkysymyksenä vielä, että jos karvainen naisen alapää on parempi, niin tumma karvoitus vai punertava karvoitus? Niin paljon vaihtoehtoja, millainen se alapää voi olla :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka ja posliini sen olla pitää. Siisti ja lyhyt karvoituskin käy.

Vierailija
42/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka alapää jossa paljon punertavaa häpykarvoitusta. Se olisi aika vau. Sama juttu kuin naiselle ison peniksen läytäminen.

Mutta niin harvalla naisella on täydellistä alapäätä.....

-miessss-

Synnytysten jälkeen vittuni on tullut löysäksi ja rintani alkaneet riippua. Mieheni ei halua enää panna minua. Hankin dildon. Mieheni tuli mustasukkaiseksi ja vaatii minua olemaan nelinkontin ja työntelee takaapäin dildoa vuorotellen molempiin reikiini. Nykyään hän itsekin työntää kalunsa joskus sisääni. Mutta nautin kyllä enemmän dildolla työntelemisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän eniten poisajellusta karvoituksesta, ja itsekin ajelen  omani. Kuitenkin jos kumppani tyytyisi vain siistimään, ei tämä olisi ongelma. Täysin luonnontilassa oleva ryteikkö ei rehellisesti sanottuna houkuttele. 

27v biseksuaali nainen  

Jos nauttii suuseksistä, niin ehdottomasti ajeltu pimpero.

Vierailija
44/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksivälineet apuna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukka alapää jossa paljon punertavaa häpykarvoitusta. Se olisi aika vau. Sama juttu kuin naiselle ison peniksen läytäminen.

Mutta niin harvalla naisella on täydellistä alapäätä.....

-miessss-

Synnytysten jälkeen vittuni on tullut löysäksi ja rintani alkaneet riippua. Mieheni ei halua enää panna minua. Hankin dildon. Mieheni tuli mustasukkaiseksi ja vaatii minua olemaan nelinkontin ja työntelee takaapäin dildoa vuorotellen molempiin reikiini. Nykyään hän itsekin työntää kalunsa joskus sisääni. Mutta nautin kyllä enemmän dildolla työntelemisestä.

Miehesi on vanhanaikainen, eikä ansaitsisi pilluasi.

Vierailija
45/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt puhutaan aikuisesta naisesta, ei kait se niin tiukka ole kellään. Mutta siistitty, kiitoradalla varustettu on mun makuun. Hyvä maistella ja näyttää kivalta. T. 5-kymppinen onnellinen aviomies

Vierailija
46/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä semmone löysä rönttyne maistuu

Et ainakaan anna naisellesi suuseksiä ollenkaan.

Vierailija
47/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi kirjoitti:

Olishan se huikeata tavata nainen jolla punaiset häpykarvat, koska se on kuitenkin melko harvinaista.

Kerran sain yhdenillanhoitona aitoa punapäätä. Olikin sellainen mehevä rypyläpillu ettei unohdu koskaan.

Mut noin oikeasti väljä on hyvä. Ei tarvi säästellä, kestää lastin tuleminen kauemmin. Karvoilla jos saa valita.

Vierailija
48/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiskolainen kirjoitti:

Väljä ja karvainen. Paljon käytetyn näköinen ja aina valmiiksi avonainen. Roikkuvat huulet ja Litisevän märkä ja aikuisen naisen mehevä tuoksu ja maku. Juuri tällainen on 52v rehevällä vaimollani. Tulee muuten kohta kaupungilta ja tekstarikyselyyni vastasi, että saan nuolla hänen hänet oikein perusteellisesti kun saapuu. Nam!

Jos on pitkäkarvainen tuhero, niin se on niin sottaista, ettet varmaan nuoleskele.

Vierailija
49/49 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva, liukas, eläväinen ja siistitty karvoitus. Himokas omistaja vielä, niin se on siinä!