Viimeisillään raskaana ja epäilen, että miehellä toinen nainen
Otsikossa se tulikin. Eli olen viimeisilläni raskaana ja laskettu aika on parin viikon kuluttua. Nyt olen kuitenkin alkanut epäillä, että mieheni ei ole ihan rehellinen. Hän on alkanut käyttäytyä eritavalla kuin aikaisemmin ja se ihmetyttää.
Esimerkiksi hän on nykyään paljon enemmän netissä kuin aiemmin ja tuntuu ettei halua viettää aikaa kanssani. Tänäänkin esimerkiksi oli tuntikausia tabletilla makuuhuoneessa vaikka aiemmin viihtyi kanssani. Hän myös ikään kuin hermostuu jos viattomasti kysyn mitä hän katselee netistä. Muutenkin hän on ärtyneempi kuin aiemmin. Lisäksi hän on alkanut vahtia puhelinta eikä ole ennen niin tehnyt. Äsken esimerkiksi hänen puhelimensa oli sängyllä kun tulin makuuhuoneeseen. Heti hän nappasi puhelimensa pois ja kun kysyin miksi niin ei antanut vastausta.
En usko, että mies ihan kirjaimellisesti pettää minua sillä hän ei kuulemma enää uskalla jättää minua yksin kotiin koska kuten sanoin niin synnytys on niin lähellä. Hänellä ei siis ole ollut tilaisuutta pettämään fyysisesti. Epäilen kuitenkin, että hänellä voisi olla netissä jotain juttua naisten kanssa. Mutta miten ihmeessä voisin saada sen selville? Tänää epäilys kasvoi niin suureksi, että kysyin suoraan kenen kanssa hän oikein chattailee netissä. Mies siitä kysymyksestä hermostui ja väitti, että kyttään häntä. Meni taas makkariin tabletin kanssa väittäen minun olevan vainoharhainen ja liian takertuva koska en kuulemma anna hänen olla rauhassa.
Mitä te tekisitte minun tilanteessani? :/
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan (taas) ihan eri linjoilla koko muun naisluomakunnan kanssa, kun mun mielestä flirttailu ei ole pettämistä. Sanat ja teot on eri asia, eikä ihmistä sokeita, kuuroja ja tunteettomia tule, vaikka liitto onkin solmittu. Oikeestiko ihmiset tuollaisen takia on pistämässä suhdettaan katkolle lapsensa isän kanssa?
Mies pettää jos on pettääkseen. Millään tenttaamisella tai vahtimisella sitä ei saa estettyä, vaan päin vastoin sellainen tuo hommaan jännää kielletyn hedelmän makua. Unohda vahtiminen ja anna miehen tehdä omat päätöksensä ihan itse. MIkään muu ratkaisu ei pitemmän päälle tule toimimaan.
Flirttailu on mielestäni pettämistä silloin jos on jo parisuhteessa. Terveisin mies 33 vuotta.
Kuka J..? Heh, en. Mut tältä yöltä loppuu palstailut tähän, en jaksa tehdä nimimerkkiä. Yötä!