Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatteko rakkauden tuntemienne

Vierailija

pariskuntien välillä? Minä en. Ystävyyttä saattaa olla, mutta lämmintä rakkautta en tuttujen pariskuntien välillä näe. Töissäkään kukaan ei puhu kumppanistaan lämmöllä

Kommentit (7)

Vierailija

Mielenkiintoinen kysymys. En ole sitä miettinyt koskaan. Ehkä se ei vain näy ulospäin muuten kuin tuoreiden parien kohdalla. 

Vierailija

Joistain huomaa. Jotkut taas ihan kylmiä eli huomaa että kulissiliitto. Töissä olen huomannut saman ettei kovin lämpimästi puhu kuin yksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joistain huomaa. Jotkut taas ihan kylmiä eli huomaa että kulissiliitto. Töissä olen huomannut saman ettei kovin lämpimästi puhu kuin yksi.

Lisäyksenä vielä että olen hyvä tulkitsemaan ihmisten tunnetiloja joten näen kyllä onko rakkautta vai ei.

Vierailija

Kyllä ällöttäiskin nähdä oikein rakkautta tuttavapariskuntien välillä. Tai no jos on ihan aitoa numeroapitämätöntä rakkautta niin sitten ei ällötä. Taitaa yksi työkaveri olla tällainen miehensä kanssa mutta siitä ei pidä mitään numeroa. 

Vierailija

Huomaan joissakin pareissa. Vanhojen parien kohdalla on erityisen hellyttävää nähdä huolehtivaa, kunnioittavaa kiintymystä, kun tiedossa on, ettei yhteisiä vuosia ole enää monta. Toivottavasti oma liitto on yhtä hyvällä mallilla 2050-luvulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat