Miten joku viitsii pimeällä aamulla aikaisin mennä kuntosalille?

Vierailija

Ja sitten lähteä töihin. Mitä järkeä siinä on?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kuntosalilla ole mitään merkitystä onko ulkona valoisaa vai ei :D 

Ei tietenkään mutta kuka jaksaa niin aikaisin herätä?

Vierailija

Aamulla klo 5.00 siellä kuntosalilla on todella vähän väkeä, saa ihan rauhassa tehdä oman sarjansa, rauhassa mennä suihkuun jne. Aika usein olen salilla ainoa tuohon aikaan, vain minä ja valvontakamera. Ihan parasta!

Vierailija

Miten niin mitä järkeä? Onko kuntosalila käyminen sinusta ylipäätään järjetöntä? Vai vain iltaisin käyminen järkevää?

Minä käyn kuntosalilla aamulla ennen töitä, koska siellä on silloin väljää ja saa rauhassa treenata. Illalla koko sali on aivan täyteen tupattu. Joskus pimeinä aamuina väsyttää ja tuntuu, ettei jaksaisi, mutta kyllä sitten kuitenkin tulee lähdettyä, siitä on tullut rutiini. Illalla töiden jälkeen voi sitten tehdä jotain muuta kun päivän treeni on jo hoidettu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on vuoden pimein aika, joka tapauksessa on pimeää kun täytyy herätä :)

Vierailija

Minä haluaisin, mutta en ehdi, kun meidän sali aukeaa vasta 6.30 ja töissä pitää olla 8.00, eli ei oikein ehdi käydä suihkussa ja laittautua, puhumattakaan, että kävisi kotona vaihtamasas vaatteet. Mulla on kello soimassa aina 6.15, mutta yleensä herään vähän viiden jälkeen, oli kesä tai talvi, pimeää tai ei. 

Aamut on ihania ja aamutreenit kanssa. Ennen asuin paikassa, jossa uimahalli oli tien toisella puolella missä työpaikka. Halli aukesi pari kertaa viikossa kuudelta, joten ehdin käymään hallin salilla ja uimassa, kun työaikakin oli liukuva. Oli oma huone ja vaatekaappi omassa huoneessa, niin sai pyyhkeen kätevästi kuivamaan sinne kaappiin, ulkovaatteet sitten penkille. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aamuvirkkuna ihmettelen miten ihmiset jaksavat nukkua niin pitkään? Heräilevät vapaapäivinä vasta puolenpäivän aikaan, siinähän tuhlaantuu monta tuntia ihan turhaan kun vaan makaa sängyssä.
Itse tykkään herätä aikaisin, käydä lenkillä ja mahdollisesti shoppailla heti kauppojen avaamisaikaan, kun olen vapaalla.

Vierailija

Musta olisi ihana käydä aamulla salilla. Heti kun pääsen kuopuksen aamuvienneistä taidan aloittaa taas. Kamat illalla valmiiksi, eväät pakattuna ja herätyskello soimaan 45 min aiemmin. Salilla puoli tuntia tehokasta treeniä ja loppupäivän voi keskittyä muihin asioihin. 

Illalla voi aina tulla jotain hommaa yllättäen, tai vaikka joku kylään. Tai sitten vaan iskee väsymys ja sohva muuttuu liian houkuttelevaksi. Toiset myös piristyy treenistä niin paljon, että kovin myöhään ei voi treenata. 

Ja mulle ainakin aamutreeni toimii niin, että olen paljon todennäköisemmin aktiivinen koko loppupäivän. Teen jonkun extrasiivouksen tai lähden vielä kävelylle. 

Vierailija

Miksei kehtaisi? Aamutreeniä paheksuvat ihmiset eivät tuskin ole siellä salilla aamutuimaan paheksumassa, vaan kuoraaavat kotona autuaasti iltapäivään asti :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten lähteä töihin. Mitä järkeä siinä on?

Miten ihmeessä joku voi olla näin pihalla harrastuksien konseptista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi ihana käydä aamulla salilla. Heti kun pääsen kuopuksen aamuvienneistä taidan aloittaa taas. Kamat illalla valmiiksi, eväät pakattuna ja herätyskello soimaan 45 min aiemmin. Salilla puoli tuntia tehokasta treeniä ja loppupäivän voi keskittyä muihin asioihin. 

Illalla voi aina tulla jotain hommaa yllättäen, tai vaikka joku kylään. Tai sitten vaan iskee väsymys ja sohva muuttuu liian houkuttelevaksi. Toiset myös piristyy treenistä niin paljon, että kovin myöhään ei voi treenata. 

Ja mulle ainakin aamutreeni toimii niin, että olen paljon todennäköisemmin aktiivinen koko loppupäivän. Teen jonkun extrasiivouksen tai lähden vielä kävelylle. 

Ai niin ja en siis missään nimessä ole aamuihminen, vaan iltavirkku. Mutta aamutreeni pn niin palkitsevaa, että se voittaa 45 min unta.

Vierailija

Sehän nyt riippuu ihan täysin ihmisestä ja elämäntilanteesta milloin on paras aika tehdä mitäkin. Jotkut ovat aamuvirkkuja ja tykkäävät käydä aamulla, toiset ovat iltavirkkuja ja tykkäävät käydä illalla. Jotkut taas eivät välitä salitreenaamisesta ollenkaan. Ihmisiä on erilaisia ja heillä on erilaisia vuorokausirytmejä, työaikoja ja harrastuksia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat