Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö vioista ilmoittaa treffi-ilmoituksessa?

Vierailija

Niin, pitääkö?

Kaikkihan toki voivat leikkiä että "kaikissahan meissä on vikoja" ym. ja viljellä ympäripyöreitä latteuksia että kaikki kelpaa kaikille, mutta eihän se tosiasiassa niin mene. Esimerkiksi monet pitävät puhevikoja tyhmyyden merkkinä eivätkä koskaan edes lähtisi tällaisen kanssa treffeille jos olisivat tietäneet asiasta etukäteen. Eikä siinä mitään ongelmaa ole, saahan sitä mielipiteitä olla.

Eli tuolta pohjalta viasta kertominen esittelytekstissä olisi hyvä ajatus. Toisaalta taas puutteidensa esiintuominen on vähän tabu asia suomessa ja se vaivaannuttaa monia sekin. Eli kumpi olisi parempi?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllä minusta voi. Voihan sen tehdä itseironisesti, jolloin muut huomaavat että sinulta löytyy huumorintajua. Hyvä syy tuoda niitä esiin on jos haluaa esim eliminoida vääränlaiset pois joukosta. On inhottavaa jos kirjoittelee jollekin ja yhteys katkeaa myöhäisessä vaiheessa sen takia että jokin "vika" paljastuu vasta silloin.

Vierailija

Jos nyt alkuun keskityttäisiin kirjoittamaan rehellisesti ja liittämään tuoreet kuvat profiiliin. Tuossa on jo tarpeeksi työtä.

Ja sitten siihen, että pitääkö kertoa puheviasta, no ei pidä. Jos on vikana hakata naisia, siitä pitää kertoa, mutta kukaan ei koskaan tuota kertoisi vaan haluaa edelleen yllättää.

Järki käteen, todella tyhmä aloitus.

Vierailija

"Hei.
Olen luottotiedoton yh Kouvolasta. Runkoon on kertynyt vuosien mittaan ylimääräistä ja keppana maistuu. Tykkään karaokesta, sitä olen opiskellut elämänkoulussa "

Vierailija

Riippuu viasta. Esimerkiksi vanhemmuus täytyy mainita, mutta puhevian mainitsemisesta tulee lähinnä mieleen, että asia on ihmiselle itselleen iso ongelma ja koko ajan mielessä. Sellainen on kiusallista.

"Don't give them any more reasons not to fuck you."

Vierailija

Kirjoittelin aika kauan miehen kanssa ja kun tapasimme kävi ilmi, että hän istui pyörätuolissa. Minusta hänen olisi pitänyt kertoa asiasta. Ja koska olen ihan paska ihminen, menin lukkoon siinä tapaamisessaja poistuin itkien paikalta. Kaduttaa ja harmittaa koko juttu vieläkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelin aika kauan miehen kanssa ja kun tapasimme kävi ilmi, että hän istui pyörätuolissa. Minusta hänen olisi pitänyt kertoa asiasta. Ja koska olen ihan paska ihminen, menin lukkoon siinä tapaamisessaja poistuin itkien paikalta. Kaduttaa ja harmittaa koko juttu vieläkin.

No todellakin. Pyörätuolilla liikkuvan henkilön oma moka, ettei kertonut asiasta. Minusta sinulla oli syy tuntea itsesi petetyksi, kun noin olennainen asia paljastui yllättäin. Mies ei varmaan edes pyytänyt anteeksi jälkeenpäin? Etkä tuon takia ole "paska ihminen".  Sanon näin, vaikka työskentelen itse vammaisten parissa. :)

Vierailija

Kyllä mä nykyään kertoisin rehellisesti omat vikana ja toivoisin myös vastapuolen tekevän samalla tavalla. Miksi tuhlata aikaa ihmisen kanssa, jossa on joku niin merkittävä "vika " mikä estäisi yhdessäolon lopulta?

Vierailija

Eiköhän ne viatkin joskus selviä, jos asia etenee pidemmälle. Parempi siis kertoa heti ja säästää kaikkien aikaa, jos jokin asia onkin ylitsepääsemätön este.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat