Tuleeko muille päänsärky kun lukee vouhotusta rasisteista?
Rasismi on perseestä, ei siinä mitään, mutta kyllä vituttaa kun faceen ilmestyy jatkuvalla syötöllä kaikenmaailman nerouksia, jossa rinnastetaan "suomalainen kulttuuri" koskenkorvan juomiseen ja vaimonhakkaamiseen tms., millä yritetään pilkata "maahanmuuttokriittisiä". Tai sitten tietty porukka jakaa koko ajan ns. persukriittisiä juttuja, kuten Uuninpankkopoika-blogia.
Ei vaan vittu jaksa. Mä en edes äänestä koskaan persuja, mutta silti tulee päänsärky (siis ihan fyysisesti) kun aikansa lukee tota öyhötystä. Siis onko nää suvakit (ja viittaan tässä suvaitsevaisilla vain niihin jotka pakkomielteisesti jauhavat rasisteista ja persuista jatkuvalla syötöllä) oikeesti sitä mieltä, että kaikki Suomen idiootit on keskittyny persu/maahanmuuttokriittinen-osastolle ja omassa leirissä on kypsät ja valistuneet yksilöt?
Nyt valoja päälle. Kyllä teillä siellä omassa porukassakin on niitä idiootteja, jotka vääntävät jatkuvasti mustan valkoiseksi, ottavat esille vain tiettyä ideologiaa tukevat asiat ja katsovat läpi esim. maahanmuuttajien harjoittamaa rasismia ja homofobiaa. Omaa porukkaanne ovat myös anarkistit, jotka pahoinpitelevät ja lähettävät tappouhkauksia, kohteena usein viattomat ihmiset.
Valoja päälle! Ette voi jakaa kansaa fiksuihin ja idiootteihin. Tai ainakin pitäisi sitten olla rehellinen omista puutteista ja tarkastella asian kaikkia puolia avoimesti. Jos sen sijaan keskityt kannanotoissasi vain vastapuolen arvosteluun, mutta vaikenet esim. maahanmuuttajakulttuurien lieveilmiöistä, niin ihan turha esiintyä minään maailmanparantajana.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuorta vähän rapsuttaa, niin sieltä tulee selvä rasisti. Myöntäisit tämän edes itsellesi.
Voi luoja sinua.
Minäkin olen asunut useassa maassa ja aina jaksan ihmetellä Suomen ja suomalaisten dissausta, näiltä suvaitsevaisemmilta piireiltä. Siis haloo, pieni maamme on suurinpiirtein kaikilla mittareilla maailman onnistuneimpia, meiltä on tullut ja tulee jatkuvasti uusia hienoja innovaatioita. Jopa meidän armeijamme on maailman tehokkain.
Me olemme maailman huippuja terveydenhuollossa, koulutuksessa, tekniikassa, jopa urheilussa väkimääräämme nähden. Lisäksi olemme hemmetin vaatimattomia ja huomaavaisia verrattuna mihin tahansa muuhun kansaan. Niin mikä ihme siinä on, että pitää niin hävetä itseään ja juuriaan, ja häpäistä samalla muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuorta vähän rapsuttaa, niin sieltä tulee selvä rasisti. Myöntäisit tämän edes itsellesi.
Kerropa että miten tämä mun rasismini ilmenee, kun en sitä itse tiedosta? Mun mielestä auttamisen ei tarvitse tarkoittaa sitä, että Suomeen otetaan valtava määrä pääosin työttömäksi jääviä ja vittuuntuvia miehiä, joilla on painolastina alkukantainen uskonto ja kulttuuri. Humanitäärin työ pitäisi hoitaa muilla tavoin ja on ihan ok että ihmiset ovat maahanmuuton ongelmista huolissaan. On täyttä hurskastelua väittää, että parhaiten autamme kehitysmaan ihmisiä tuomalla tänne, maailman korkeimpien kustannusten ja hintojen maahan, pienen määrän avuntarvitsijoita, jotka sitten vieläpä syrjäytyvät ja alkavat eristäytyä suomalaisesta yhteiskunnasta. Sen sijaan voisimme auttaa samalla rahamäärällä paljon suurempaa määrää ihmisiä jossain muualla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen asunut useassa maassa ja aina jaksan ihmetellä Suomen ja suomalaisten dissausta, näiltä suvaitsevaisemmilta piireiltä. Siis haloo, pieni maamme on suurinpiirtein kaikilla mittareilla maailman onnistuneimpia, meiltä on tullut ja tulee jatkuvasti uusia hienoja innovaatioita. Jopa meidän armeijamme on maailman tehokkain.
Me olemme maailman huippuja terveydenhuollossa, koulutuksessa, tekniikassa, jopa urheilussa väkimääräämme nähden. Lisäksi olemme hemmetin vaatimattomia ja huomaavaisia verrattuna mihin tahansa muuhun kansaan. Niin mikä ihme siinä on, että pitää niin hävetä itseään ja juuriaan, ja häpäistä samalla muitakin?
Aivan hemmetin hyvin sanottu.
Lukekaa irakilaisen näkemys elintasosurffareista
http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/suomessa-asuva-irakilainen-iso…
Sama täällä. Lisään tähän vielä, että ihmettelen, miksi kuvitellaan näiden miesten olevan joku ratkaisu Suomen työllisyyteen. Mihin on unohdettu ne 300 000 työtöntä, jotka meillä on ennestään?! En ymmärrä miten nämä uudet tulijat voivat oikeasti Suomen tilannetta parantaa.
Olisi suorastaan rasistista vetää tähän vielä somaleiden ja irakilaisten työllisyysaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa että miten tämä mun rasismini ilmenee, kun en sitä itse tiedosta? Mun mielestä auttamisen ei tarvitse tarkoittaa sitä, että Suomeen otetaan valtava määrä pääosin työttömäksi jääviä ja vittuuntuvia miehiä, joilla on painolastina alkukantainen uskonto ja kulttuuri. Humanitäärin työ pitäisi hoitaa muilla tavoin ja on ihan ok että ihmiset ovat maahanmuuton ongelmista huolissaan. On täyttä hurskastelua väittää, että parhaiten autamme kehitysmaan ihmisiä tuomalla tänne, maailman korkeimpien kustannusten ja hintojen maahan, pienen määrän avuntarvitsijoita, jotka sitten vieläpä syrjäytyvät ja alkavat eristäytyä suomalaisesta yhteiskunnasta. Sen sijaan voisimme auttaa samalla rahamäärällä paljon suurempaa määrää ihmisiä jossain muualla.
ap
Hommafoorumin vaikutus leviää aaveellä kuin syöpä. Musta pestään valkoiseksi. Teidän oma kupla ei riitä vaan ylimielisinä kierrätte louskuttamassa pitkin palstoja. Oksettaa.
En ole varma oletko trolli joka yrittää saada suvaitsevaiset näyttämään huonolta, vai kuvitteletko että haukkumalla ilman mitään perusteluita saadaan jotain aikaiseksi. Joka tapauksessa, voisit mennä jäähylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hommafoorumin vaikutus leviää aaveellä kuin syöpä. Musta pestään valkoiseksi. Teidän oma kupla ei riitä vaan ylimielisinä kierrätte louskuttamassa pitkin palstoja. Oksettaa.
Mitä sinä ehdotat tilanteen ratkaisemiseksi? Noin kärkevä mielipide pitäisi myös perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos mun jutut on sitä "mustaa", niin varmaankin pystyt helposti kertomaan, että miten mun rasismi ilmenee? "Musta tuntuu että sä olet rasisti" on kauhean ikävä syytös jos ei pysty edes mitenkään sitä perustelemaan. Vähän kuin syyttäisi jotain pedofiiliksi ilman perusteita.
ap
Samat "mamukriitikot" jauhamassa palstalla samaa joka vitun ilta. Miten te kestätte itseänne ja vihaanne?
Vierailija kirjoitti:
Samat "mamukriitikot" jauhamassa palstalla samaa joka vitun ilta. Miten te kestätte itseänne ja vihaanne?
Vaikutat itse vihaiselta, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Miten kestät itseäsi ja vihaasi?
Minulle tuli nyt kyllä päänsärky tästä ketjusta. Ei tämä ketjukaan nyt kuulosta kovin keskitieltä vaan sen toisen ääripään vouhkaamiselta. Jos siis käytän apn termejä. En ymmärrä mustavalkoista ajatusmaailmaa kummassakaan päässä.
Totuushan nyt vain on se että pakolaisia on liikkeellä hirvittävät määrät. Ja jos asiaa ajattelee järjellä ja jättää henkilökohtaiset tunteet sikseen niin suomi on tehnyt juuri sen mitä pitääkin. Ottanut asiallisesti vastaan tänne tulijat. Antanut ainakin väliaikaisesti katon pään päälle. Mitä muutakaan voimme tehdä Ennenkuin eu ryhdistäytyy auttamaan paremmin jo pakolaisleireillä, jolloin tuo kansainvaellus läpi Euroopan loppuu. Ehkä tämä jonkun silmissä tarkoittaa sitä että olen joku suvakki, niin olen kyllä sitä sitten 100 kertaa enemmin kuin syytän mamuja ihan kaikesta.
Vähän pelottavia nuo huumassaan, kuin uskovaiset hihhulit. Kaikki perustellaan tunteella ja kiihkolla. Mulle tulee kylmät väreet.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli nyt kyllä päänsärky tästä ketjusta. Ei tämä ketjukaan nyt kuulosta kovin keskitieltä vaan sen toisen ääripään vouhkaamiselta. Jos siis käytän apn termejä. En ymmärrä mustavalkoista ajatusmaailmaa kummassakaan päässä.
Totuushan nyt vain on se että pakolaisia on liikkeellä hirvittävät määrät. Ja jos asiaa ajattelee järjellä ja jättää henkilökohtaiset tunteet sikseen niin suomi on tehnyt juuri sen mitä pitääkin. Ottanut asiallisesti vastaan tänne tulijat. Antanut ainakin väliaikaisesti katon pään päälle. Mitä muutakaan voimme tehdä Ennenkuin eu ryhdistäytyy auttamaan paremmin jo pakolaisleireillä, jolloin tuo kansainvaellus läpi Euroopan loppuu. Ehkä tämä jonkun silmissä tarkoittaa sitä että olen joku suvakki, niin olen kyllä sitä sitten 100 kertaa enemmin kuin syytän mamuja ihan kaikesta.
Hei, mäkin olen sitä mieltä että hätää pakenevat ihmiset pitää väliaikaisesti ottaa tänne kun ei ole muutakaan keinoa. Sen sijaan vastustan näitä usein kuultuja ajatuksia:
- tulijoiden motiiveja ei saa epäillä
- maahanmuuttajien rikollisuudesta ei saa puhua koska kyllähän suomalaisetkin tekevät rikoksia
- maahanmuuton "hinnasta" ei saa puhua, vaan meidän pitää auttaa nimenomaan ottamalla heidät tänne avosylin vastaan
- on rasistista ajatella, että maahanmuuttajat tulevat syrjäytymään, radikalisoitumaan ja slummiutumaan, sen sijaan pitää olla positiivinen ja nähdä heidät voimavarana
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja muuten...
Jos esim. joku persu ehdottaa, että poistetaan vetovoimatekijöitä (että tänne tulisivat vain ne oikeasti apua tarvitsevat) tai että tehdään turvapaikoista määräaikaisia, niin heti olisi tuhansia "oikeamielisiä" liikkeellä huutamassa rasistia. Mitä tästä voi päättellä? Käytännössä he ajattelevat että Suomen ainoa vaihtoehto on että tänne valtava määrä surkealla sopeutumisennusteella varustettuja ihmisiä loppuiäkseen, ihan sama millaisia ongelmia siitä syntyy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa irakilaisen näkemys elintasosurffareista
http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/suomessa-asuva-irakilainen-iso-...
Juuri näin, ja suomalainen vaan hyysää ja palvoo ja rahoittaa, vaikka suomalaistunut irakilainen kertoo miten asian laita oikeasti on.
Eikös se ollut itsekin menossa tyrkylle?