Gallup: Millaista musiikkia kuuntelet? Mikä on koulutustasosi?
Kommentit (31)
Olen lukion ekalla (eli peruskoulun oon suorittanut) ja kuuntelen metallia, klassista ja elokuvamusiikkia.
Ylempi korkeakoulututkinto, klassinen musiikki ja Chicago blues.
suomalaista ug-räppiä, etenkin gangsta- (<3)ja olen akateemisen alan opiskelija.
Amis, kuuntelen vanhaa suomalaista iskelmää.
Kuuntelen jatsia, elektroa, ambienttia, triphopia ja räppiä. Kirjoitan tällä hetkellä gradua, joten musiikkia tulee kuunneltua paljon, enimmäkseen ilman sanoituksia. Lempiartistini ovat Philip Glass, Bonobo, Little Brother ja Kimbra.
Olen käynyt amiksen ja lukion. Kuuntelen folk/speed/power/black-metallia. Myös sinfoninen metalli uppoaa.
Vanhaa suomalaista iskelmää, klassista, vanhaa jazzia (esim Glenn Miller). AMK.
Resto. Hyvä räppi ja elektroninen musiikki. m25
Metallia, punkia, alternative ja indie rockia, klassista, elokuva- ja pelimusiikkia. Koulutus FK (ylempi kk-tutkinto).
Suomalainen ug-räppi tääl kanssa. Korkeakoulu käyty
Oopperaa, varsinkin italialaista, kauppaopistopohjalta.
Sairaanhoitaja. Kuuntelen rock/metal genreä laidasta laitaan: HIM, Rammstein, Amorphis, Ensiferum.. (ja joskus Modern Talkingia (80-luvulta)
Metalli, rock, rockabilly, hc-punk, klassinen. Ylempi korkeakoulututkinto.
DI ja kuuntelen "sankari heviä" (esim. Sabaton, Hammerfall, Iron savior)
Akateeminen ja kuuntelen musiikkia laidasta laitaan.
Kuuntelen suomiräppiä ja pelimannimusiikkia.
Olen ammatiltani Lääkäri.
Kuuntelen brittipoppia ja suomi-rockia. Yliopistotutkinto
Rockin ja metallin eri genrejä 60-luvulta nykypäivään. Peruskoulu, lukio jätetty kesken.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen ja kuuntelen musiikkia laidasta laitaan.
Menee hiukan ohi, mutta tuo "laidasta laitaan" toi mieleen hiljattain lukemani lehtijutun. Eläkkeelle jäävä kunnan virkanainen kertoi tykkäävänsä musiikista laidasta laitaan; menee Katri Helena ja menee Jari Sillanpää. Siinä olivat rouvan laita ja laita.
FM ja en kuuntele musiikkia.