Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaadinko liikaa rehellsyyttä?

Suruinen-73

Miehen facebook-seinälle julkaisi mixnulle tuntematon nainen kuvan itsestään ja miehestäni liki. Olin lapsen kanssa kotona ja ihmeissäni katsoin, kuka nainen on. Mies selitti kotiin tultuaan, että työkaveri. Kun kysyin, hänenkö kanssaan hän oli juhlimassa, hän väitti ettei ollut vaan porukassa. Minua loukkasi tuo kuva ja kun kysyin mieheltä, miksi kuvassa ei ole muita ja julkaisiko nainen muidenkin kanssa kuvia, mies hermostui ja alkoi huutaa. Olen kuulemma syyttä mustasukkainen enkä usko hänen sanaansa, kun toivoin hänen näyttävän, että muitakin kuvia oli eivätkä vain he. Nyt mies jäi kiinni viesteilystä entisen seksisuhteensa kanssa. Oli väittänyt, ettei ennen meidän suhdettamme ollut seksisuhde työkaveriin enää jatku millään tavalla eivätkä he ole missään tekemisissä. Miehen avioliitto hajosi osittain tuon suhteen takia. Pari viikkoa sitten kun teimme ruokaa ja kännykät olivat latautumassa, kuului viestiääniä ja luulin, että omani ääntää. Näin kännykän taulussa naisrn nimen ja järkytyin. En katsonut mitä siinä luki vaan sanoin miehelle että näytitsaavan viestin neiti x:ltä. Että sinä olet sanonut että ette ole yhteydessä enää. Aloin itkeä pettymyksestä ja pelosta. Mies yritti selittää että ovat vain kavereita mutta ei suostunut näyttämään viestejä, vaikka sanoin, että se olisi nopea tapa rauhoittaa minut ja poistaa epäilykset. Mies suuttui niin että löi minua.

Meillä ei ole lapsia.

lähdenkö?

Kommentit (10)

Suruinen-73

Jatkoa vielä: olemme yrittäneet puhua ja mennä eteenpäin ja mies sanoo, että on jatkossa mulle rehellinen eikä tee mitään, mikä loukkaisi minua ym. Tuntuu silti raskaalta ja sattuu. Luottamus mennyt. Lyönti tuntui kamalalta. Hän koki mut niin syyttävänä kuulemma, että kaikki vain pimeni. - ap

Suruinen-73

Tarkennus vielä, että meillä ei ole yhteisiä lapsia vaan lapsi on miehen aiemmasta liitosta ja asuu vuoroviikoin meillä. - ap

Vierailija

Lähtisin jo tuon lyömisen vuoksi. Pettäminen siihen vielä päälle... Taidat tietää itsekin vastauksen. Ja jos miehellä ei olisi mitään salattavaa niin ei käyttäytyisi noin.

Suruinen-73

Hän rikkoi kännykkänsä heittämällä sen lattiaan, kun sanoin että näytä sen naisen profiilista, onko muitakin kuvia. Ja nyt tuli tuo lyönti, kun pyysin saada nähdä viestit, jos niissä ei kerran ole mitään salattavaa. -ap

Vierailija

Miksi kyselet tyhmiä? Itseään kunnioittava nainen ei katso tuollaista lapsimaista raivarikäytöstä aikuiselta mieheltä. Lähde vetämään suhteesta ja vähän äkkiä.

Vierailija

Vaadit aivan liikaa rehellisyyttä. Sinun kuuluu olla miehen patjana ja tehdä ruokaa. Enää siis lapsi puuttuu - kiireesti sitä tekemään, niin olet miehelle mieliksi!

Vierailija

Kyllä lähtisin, parisuhteessa olevalle miehelle ei viesteile kukaan nainen salaa, jos on rehellistä kaveruutta , mies voi sen kertoa. Mutta jos ei voi, pimittää tietoa ja pakenee jotain, jos kerran rikkoi puhelimenkin.

Vierailija

Ihan selvä asia. Oksettava mies kun löi ja sinulle raivoaa vaikka onhan sulla oikeus kysyä kenen naisen kanssa viestittelee. Sä hoidat siellä hänen lastaan ja hän käy sillä aikaa bilettämässä hutsunsa kanssa. Aika paha. Herää nainen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat