Onko kenenkään teidän suhde alkanut koskaan kliseisen romanttisesti

Vierailija

vaikkapa että olette olleet lainaamassa samaa klassikkokirjaa kirjastosta ja ooooh katseenne kohtaavat ja puhuttekin aamuyöhön asti tuosta merkkiteoksesta ettekä koskaan enää vietä yötä erossa?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei nyt ihan, mutta kun tapasimme, niin molemmat tiesivät heti, että tässä se nyt on. 

Minulla oli talossa remontti, ja tein reklamaatiota, niin tämä mies tuli työnjohtajana paikalle. Olin siivouskamoissa, ilman meikkiä, hiukset ponihännällä, puhumattakaan asenteestani kun asiat olivat menneet pieleen.....eikä mieskään mitenkään parhaimmissa vaatteissa ollut... 

kuka väittää, ettei muka kooa tule kukaan hakemaan?

Vierailija

Olin eronnut nätti 30+, pukeutunut kivasti (biz vaatteet) kun menin töiden jälkeen kauppaan. Nuorempi komea mies kurkki hyllyjen välistä ja viereiseltä kassalta ja lähti lopulta seuraamaan kun kävelin kotiin. Yritin paniikissa harhauttaa ja lopulta mies huusi mulle: Hei odota, ei sun tarvitse juosta karkuun. Onko sulle koskaan tullut tunnetta että on vain pakko tutustua toiseen?

Mies paljastui ihanaksi ja normaaliksi ja meillä oli ihana suhde vuoden verran:)

Vierailija

En tiedä kuinka onko tää tarpeeks romanttista, mut me oltiin mieheni kanssa samalla rippileirillä 15 vuotiaina. Sen jälkeen seurusteltiin muutama kuukausi ja erottiin. Ei nähty noin kahteenkymmeneen v152uoteen toisiamme. Sit yhtäkkiä mieheltä tuli viesti et lähdenkö syömään sen kanssa. Oli mun naapurilta urkkinu puhelinnumeroni. Selvis samalla et oltiin asuttu melkein naapureina useampi vuosi. Nyt oltu useampi vuosi yhdessä ja saatu kaks ihanaa lasta<3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin eronnut nätti 30+, pukeutunut kivasti (biz vaatteet) kun menin töiden jälkeen kauppaan. Nuorempi komea mies kurkki hyllyjen välistä ja viereiseltä kassalta ja lähti lopulta seuraamaan kun kävelin kotiin. Yritin paniikissa harhauttaa ja lopulta mies huusi mulle: Hei odota, ei sun tarvitse juosta karkuun. Onko sulle koskaan tullut tunnetta että on vain pakko tutustua toiseen?

Mies paljastui ihanaksi ja normaaliksi ja meillä oli ihana suhde vuoden verran:)

Mun mielestä ei ole romanttista kun kamalaa. Jos joku ois lähtenyt seuraamaan mua niin oisin soittanut poliisit tai lyönyt.

Vierailija

Mies näki mut ekan kerran ja oli sanonut kaverilleen, että jos joskus menen naimisiin niin meen tuon naisen kanssa. Mä en muista häntä silloin nähneeni. Noin vuoden kuluttua siitä, oltiin yhteisten tuttujen kautta joskus samassa paikassa. Mä olin ulkona kun mies ajoi pihaan, katsoi suoraan mua silmiin pihan toiselta puolelta ja mulla ainut ajatus oli: "Voihan paska. Tuossa se mun mies nyt on." Tämä oli eka kerta kun muistan hänet nähneeni, vaikka hän oli mut nähnyt ja huomannut jo muutamia kertoja aikaisemmin. "Voihan paska" tuli siitä, että mä seurustelin silloin, tosin olin kuullut vähän aikaa sitten että mies oli minua pettänyt, mutta en ollut vielä tehnyt päätöstäni asian suhteen suuntaan tai toiseen. Siitä illasta eteenpäin vietimme kaksi vuorokautta yhdessä sen ihanan miehen kanssa ja puhuttiin ja puhuttiin ja itkettiin ja naurettiin kun oli heti se tunne, että tämä on nyt tässä. Seuraavana päivänä mä ajoin toiseen kaupunkiin jättämään silloisen seurustelukumppanini. Tästä on aikaa kahdeksan vuotta ja tuossa se ihana mies on vieressä sohvalla. Ja hän oli oikeassa, minusta tuli hänen vaimonsa.

Vierailija

Toinen: Joulukuu, lumi ja pakkanen kipinöi katuvalojen hohteessa ja laskeutuu jo harmaantuneille hiuksille. Tunnistan kuitenkin siniset silmät, pitkän komean vartalon ja hymyn joka saa sydämen läpättämään läkähtymäisillään. Askel lähemmäksi ja olen sylissä 16 vuoden eron jälkeen. Ihan kuin eroa ei koskaan olisi ollutkaan.

2

Vierailija

Menin työasioissa erääseen taloon käymään. Ulko-ovella tajusin, että tästä tulee kotioveni. Sen vain tiesi, vaikka miestä en edes ollut vielä tavannut. Mies oli keittössä, hiukset aamutorkuista sekaisin, oli unohtanut sovitun tapaamisen ja havahtunut siihen vasta, kun ajoin pihaan.

Kolme kuukautta myöhemmin muutin siihen taloon. Täällä olen yhä. Lapsiakin on jo kolme.

Kuten eka kommentoija totesi: myös kotoa voidaan tulla hakemaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat