Ideapark Tampere ravintolat? Onko kaikki ihan surkeita?

Vierailija

Olimme ajatelleet käydä Ideaparkin Pancho Villassa syömässä, mutta netistä luettuani kokemuksia en nyt olekaan enää varma. Voitteko suositella jotain ravintolaa Ideaparkista, sinne kun nyt lomalla kuitenkin ollaan menossa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Itse asun lähistöllä ja on tullut käytyä Ideaparkissa vuosien varrella paljon. Karu totuus on se, että paikan ravintolat eivät todellakaan ole kovin kaksisia. Ainoat hyvät paikat olivat Maruseki, joka oli ehkä vuoden tai pari, sekä ne etniset ravintolat jotka suljettiin jonkun ihmiskauppatuomioiden takia. Kaikki muu on täysin mitäänsanomatonta, korkeasti hinnoiteltua ketjupaskaa, jota ei voi hyvällä syyllä suositella kenellekään. Pahin pohjanoteeraus on Hovikebab siinä keskusaukiolla, mutta muutkaan paikat eivät laadulla loista. Panchossa olen muutaman kerran käynyt, niin sen verran on positiivista sanottavaa, että aina olen saanut alennukset ruoistani, kun tarjoilija on tuonut muuta kuin olen tilannut ja kerran odoteltiin tyhjässä ravintolassa ruokia kolmisen varttia. Luulen, että ideaparkin parhaat ravintolat hinta-laatusuhteeltaan taitavat olla Hesburger ja Kotipizza (sillä varauksella että löytyy alennuskuponkeja).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse asun lähistöllä ja on tullut käytyä Ideaparkissa vuosien varrella paljon. Karu totuus on se, että paikan ravintolat eivät todellakaan ole kovin kaksisia. Ainoat hyvät paikat olivat Maruseki, joka oli ehkä vuoden tai pari, sekä ne etniset ravintolat jotka suljettiin jonkun ihmiskauppatuomioiden takia. Kaikki muu on täysin mitäänsanomatonta, korkeasti hinnoiteltua ketjupaskaa, jota ei voi hyvällä syyllä suositella kenellekään. Pahin pohjanoteeraus on Hovikebab siinä keskusaukiolla, mutta muutkaan paikat eivät laadulla loista. Panchossa olen muutaman kerran käynyt, niin sen verran on positiivista sanottavaa, että aina olen saanut alennukset ruoistani, kun tarjoilija on tuonut muuta kuin olen tilannut ja kerran odoteltiin tyhjässä ravintolassa ruokia kolmisen varttia. Luulen, että ideaparkin parhaat ravintolat hinta-laatusuhteeltaan taitavat olla Hesburger ja Kotipizza (sillä varauksella että löytyy alennuskuponkeja).

Kiitos paljon kattavasta kommentistasi. Olen kyllä pettynyt, mutta eipä siellä Kotipizzassakaan niin usein tule käytyä, että eiköhän se riitä meille. AP

Vierailija

Samaa mieltä Ideaparkin vakikävijänä: surkeaa on ruokatarjonta. Sinne yläkertaanhan on nyt avattu jonkinlainen Foodpark, en tiedä sitten millaista ruokaa siellä on tarjolla. Mutta yleisesti ottaen vaihtoehdot on ylihintaisia hampurilaisia tai pitsoja niin kauas kuin silmä siintää... eipä siellä kai menesty muut kuin noi isot ruokaketjut. Harmi, koska ostoskeskuspäivään olisi mukava liittää myös ruokailu, mutta meidän perhe käy nykyään siellä pikaisesti Hesburgerissa jos johonkin pitää mennä. Ruoka on ainakin halpaa ja tasalaatuisen surkeaa ;) Ihmettelen myös näin monen lapsen kanssa, että miksi siellä ei ole enemmän panostettu lasten kanssa ruokailuun? Leikkipaikkoja on todella vähän siihen nähden että Ideaparkissa on kuitenkin Funpark, eli lapsiasiakkaita luulisi riittävän. Ja kun jossain lauantairuuhkassa ruokia saa odottaa aina, se leikkipaikka olisi muksujen (ja vanhempien) hermojen kannalta ihan kiva asia... Kas ettei se Sukari keksinyt että ison leikkipaikan ympärille monta ravintolaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon kattavasta kommentistasi. Olen kyllä pettynyt, mutta eipä siellä Kotipizzassakaan niin usein tule käytyä, että eiköhän se riitä meille. AP

Jos olette Lempäälään tulossa, niin kannattanee poiketa sen verran, että käytte täällä kunnollisessa ravintolassa syömässä. Lempäälä on paljon muutakin kuin Ideapark. Täällä on mm. Arto Rastaan ylläpitämä Villa Hakkari, joka on tämän kylän paras ravintola. Vaihmalan hovissa on hienot maisemat järvelle ja todella hyvät ja asiallisen hintaiset ruoat (tosin olen kuullut tason vaihtelevan, mutta itselleni on aina sattunut hyvää). Jos haluatte mennä pizza- tai kebablinjalla, niin suosittelen Ideaparkin läheltä löytyvää Ravintola Jokirantaa, joka pyyhkii lattiaa kaikilla muilla kebabbiloilla täälläpäin. Samalla voi käydä tutustumassa Jokirannan vieressä olevaan Kuljun Kartano -nimiseen halpahalliin.

http://www.villahakkari.fi/

http://vaihmalanhovi.fi/

https://www.facebook.com/Ravintola-Jokiranta-473108149421520/

Vierailija

Mielelläni söisin Ideaparkissa ostosten välillä. Eli tunti kaupoissa kiertelyä, tunti syödessä ja shoppailut jatkuvat. Ruokatarjonta kun on enemmän mättöpuolta, kaipaisi jotain vähän edes tasokkaampaa pientä ravintolaa.

Vierailija

Miksiköhän tuolle Ideaparkin ravintolatarjonnalle ei tehdä mitään? Ei uskoisi että se on tuon kauppakeskuksen omistajankaan etu, että kaikki paikan raflat ovat kalliita ja laadultaan ala-arvoisia. Tulee mieleen, että onkohan kyseessä jonkinlainen kartelli noiden ravintoloiden välillä, tai että suositaan tuttuja annettaessa tiloja vuokralle ja jos vuokrattaisiin liian hyvätasoiselle ravintolalle sieltä tila, niin pelätään että veisi asiakkaat näiltä ala-arvoisilta ketjusyöttölöiltä.

Vierailija

Musta Pancho on ihan hyvä, mutra ruuhka-aikaan ei kannata mennä. Ja viimeksi siellä oli tosi likaista.
Ihan samaa ruokaa sieltä saa kuin muistakin Pancho Villoista.

Vierailija

Me käytiin viimeksi siellä yläkerran ravintolassa, olikohan sen nimi nyt Coyote. Panchoon piti mennä, mutta se oli täynnä, kuten yleensä. Tuo toinen paikka kyllä yllätti positiivisesti, ruoka oli oikein maukasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Me käytiin viimeksi siellä yläkerran ravintolassa, olikohan sen nimi nyt Coyote. Panchoon piti mennä, mutta se oli täynnä, kuten yleensä. Tuo toinen paikka kyllä yllätti positiivisesti, ruoka oli oikein maukasta.

Coyote ei ole noihin muihin nähden aivan yhtä surkea, mutta laatuunsa nähden se on aivan tajuttoman kallis. Kolmen ruokalajin illalliselle jos menee, niin jopa tuossa aiemmassa viestissäni mainitsemassani Villa Hakkarissa pääsen halvemmalla kuin Coyotessa ja kyseessä on kuitenkin melkoisen mainekkaan keittiömestarin ravintola, jossa miljöökin on vähän toisenlainen kuin kauppakeskuksen yläkerrassa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat