Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni on seonnut?

Vierailija

Viime keväänä parisuhteemme muuttui oikeastaan kuin seinään. Mikään ei oikeastaan vaimolle ollut enää hyvin ja nyt tilanne on ajautunut siihen että sain kuulla että koko suhteemme olisi oikeastaan ollut virhe. Takana kuitenkin 20 yhteistä vuotta.

Vika on kuulemma minussa. Tällä hetkellä tilanne on se, että jos teen kotitöitä (kuten olen aina tehnyt paljon) niin teen niitä kuulemma sen vuoksi että saisin seksiä, jos en tee kotitöitä kämppä on kuulemma likainen ja kuvottava ja jos hän ei tee kotitöitä hän on laiska ja ällöttävä. Hän ei kuulemma saa sitä mitä haluaa, mutta ei osaa kertoa mikä se haluttava asia on. Ikinä en myöskään ole kieltänyt toteuttamasta haaveitaan ja olen kannustanut häntä erilaisiin asioihin mitä on toivonut mutta hän ei ole uskaltanut tehdä. Töissä hänellä on kuulemma paskaa, mutta hän viisveisaa minun työmurheistani. Seksiä ei voi olla, koska en kuulemma arvosta häntä, mutta tämäkin on aika ristiriitaista koska mielestäni meillä on suurempiakin ongelmia 20 vuoden aikana ollut. Jos olen hiljainen mökötän, koska en saa seksiä ja jos olen hyvällä tuulella esitän koska en saa seksiä ja jos tuijotan lopulta lattiaan olen kuulemma ärsyttävä ja kaikki johtuu siitä että en saa seksiä. Asioista on kuulemma turhaa myöskään keskustella koska hän tietää mikä on totuus. Käytännössä hoidan suurimman osan kotitöistä ja lasten harrastuksista ilman että teen numeroa asioista mutta jos erehdyn mainitsemaan että en ehtinyt tekemään jotakin koska... saan kuulla olevan martyyri. Alkoholiin ei kärsisi oikeastaan enää ollenkaan koskea ja jos juon niin se on tietysti ongelma. Alkaa pikkuhiljaa oikeastoi väsyttää tämä tilanne ja laitetaan nyt vielä loppuun että kyllä minä oikeasti haluaisin tätä suhdetta jatkaa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kannattaisi ottaa kissa pöydälle ja oikeasti kysyä vaimolta, onko jotain erityistä mielenpäällä, peräti tonen mies? Seksi tuntuu olevan kiistakapula suhteessanne ja se on vain oire jostakin muusta ongelmasta, joten keskusteluyhteys auki, muuta en osaa neuvoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja sinuako ei haittaa että et saa seksiä?

Luulisi haittaavan, varsinkin kun toinen jankuttaa siitä tai sen puutteesta jatkuvasti. Vaihdevuosia epäilen, itellä on välillä tekemistä pahansisuisuuden aisoissa pitämisessä..

Vierailija

Kiitos vastauksista. Vaihdevuodet voisivat tosiaan tulla kysymykseen koska on kuitenkin jo 44-vuotta, mutta hormonikierukkaa käyttänyt jo todella kauan joten vaikea sanoa vaihdevuosioireista muuten. Hermot tuntuu olevan kireällä ja toki itselläkin alkaa olla.

Tietysti seksiäkin olisi mukava että olis ja muutaman vuoden takainen seksielämä kelpaisi koska vaan.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Neljän kympin päällä.

Ok. Itse olen 42v nainen eikä minulla ole kuvaamiasi oireita. Kuukautiseni ovat hyvin säännölliset ja seksiä on useita kertoja viikossa. Tuntuisi kovin aikaisilta vaihdevuosilta jos vaimollasi ne 44v olisivat.

Vierailija

Kuulostaa vaan vaimon keski-iän kriisiltä. Kyllä se siitä muutamassa vuodessa ohi menee varmasti, ja jos päätät siihen jäädä, niin pidät vaan rajasi vaikka vaimo kuinka kiukuttelisi, kuitenkin ilman suuttumista.

Esim. jos haluat juoda alkoholia, niin juot, vaikka vaimo kuinka näkättäisi. Tarvittaessa voi poistua myös kotoa muualle juomaan jos mäkätys on liian häiritsevä taustaääni nautiskelulle, tehden vaimolle selväksi että syy lähtöön on kohtuuton mäkättäminen. Anna sen vaan kiukuta ja angstata, mutta älä mene itse mukaan. Tuollainen voi olla huvittavaakin seurattavaa, jos siitä onnistuu pysymään itse tunteiden tasolla ulkopuolisena, ärsyyntymättä.

Viva Mexico!

Sano sille näin: "Aijaijaijai, GONZALEZ, LÄSKIPERSE GONZALEZ, andele andele.... andele andele... AIAIAIAIAJAJAJAJAI! JAI JAI! VIVA MEXICO! MEXICO! GONZALEZ...... LÄSKIPERSE GONZALEZ!!!!!"

Puet tunteesi edellämainituiksi sanoiksi, niin varmasti vaimosi ymmärtää.

Vierailija

Eiköhän tuossa ole nyt kyse siitä, että teidän yhteinen tienne on päättymässä. En mäkään jaksaisi yhden ihmisen kanssa noin pitkää aikaa, kun maailma on täynnä ihania miehiä käytettäviksi! Ihmistä ei vaan ole tarkoitettu olemaan yhdessä ja samassa suhteessa koko elämänsä, vaan on ihan luonnollista, että suhde alkaa rapautua ja ihminen etsii uuden kumppanin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat