Siis heittääkö joku Minigrip-pussit pois yhden käyttökerran jälkeen?

Vierailija

Itse olen aina tiskannut ne ja käytän niin kauan kunnes hajoavat.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Häh. Siis peseekö joku jotain minigrip-pusseja??

No miksei pesisi? Eihän ne mihinkään kulu yhdellä käyttökerralla ja yhtä helppo ne on pestä kuin vaikkapa pakasterasiat. Vai heittääkö joku rasiatkin pois yhden kerran jälkeen?

Vierailija

No riippuu mitä niissä on ollut. Jos marjoja, en todellakaan tiskaa. Mutta jos eväsleivät, käytän samaan tarkoitukseen uudelleen.

Vierailija

Mä käytän uudelleen, ellei oo ihan älyttömän möhnäisiä enkä jaksa pestä. Äiteeltä opittu tapa pestä noi, mies sitä ihmetteli ensin..

Vierailija

En mä kaupan muovikassejakaan heitä yhden kerran jälkeen roskiin. Miksi Minigrip-pussit heittäisin kun ne on vielä varta vasten tehty pesunkestäviksi?

Vierailija

En ole ikinä edes ajatellut että joku pitää niitä kertakäyttöisinä. Käytättekö niitä johonkin ällöttävään vai miksi heitätte pois?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku minigripejä tosiaan niin usein, että pitäisi pohtia niiden pesua? 

Mulla on ainakin pakkasessa paljon Minigrippejä, niissä on tällä hetkellä esim. puolukoita ja karpaloita. Ja joo pesen kyllä.

Vierailija

Jos mulla on niissä raakaa lihaa, en tosiaan pese. 

Toinen on sitten se, miten pitkä on käyttökerta. Esim. koiranamit ovat pussissa, kunnes pussi menee rikki. Eli se yksi pitkä käyttökerta riittää kattamaan koko elinkaaren. 

Vierailija

Kai on kyse siitä viitsiikö muutenkaan kierrättää/olla ekologinen. Joku heittää metallit ja lasitkin sekajätteeseen, kun ei viitsi nähdä vaivaa....

Vierailija

Joo, ihmettelin Kinuskikissaa kun kehotti juustokakun teossa käyttämään keksien murentamiseen mingrippiä "ettei tulisi tiskiä". Aika epäekologista jos yhden tuollaisen käyttökerran jälkeen heittää roskiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku minigripejä tosiaan niin usein, että pitäisi pohtia niiden pesua? 

Osa käyttää, osalle ihan outo esine, jota ei omasta keittiöstä löydy. Ei kaikki tee asioita samalla tavalla eikä elä muutenkaan samalla tavalla, joillakin on niille käyttöä, mutta jos ei ole, ei se ole sen huonompi elämäntapa.

Meillä minigrip-pusseja ja vastaavia muiden valmistajien pusseja käytetään enimmäkseen muualla kuin keittiössä, enkä pese niitä käytön jälkeen. Eväsleipäpussit varmaan pesisin, jos joka päivä ottaisin töihin eväät pussiin pakattuna.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat