patologisesta valehtelijasta selviytyminen

Vierailija

Onko kellään kokemuksia, että miten unohtaa moinen tyyppi?

Ihastuin, rakastuin niin ihanaan mieheen. Meillä oli kivaa ja hauskaa yhdessä. Kesän lopussa tutustuttiin. Nyt mies jätti yks kaks yllättäen, ei vastaa viesteihin, viimeisin viesti on, että kenen numero tämä on.. En edes yritä haluta mitään selitystä erolle.

Mieheltä tuli aikamoisia valheita. Ensiksi luulinkin, että kaikki on totta. Aikaisemmat parisuhteet oli päättyneet ties miten, oli anoreksiaa ja joku oli hirttänytkin itsensä. Miehen yövuoroilla tapahtui ties mitä kummallisia asioita. Autoja tuli nokakkain vastaan, 3 kuukauden aikana 4 kertaa soittanut hätäkeskukseen aina oli joku jollain lailla pulassa. Viimeisin oli semmoinen, että joku oli yöllä hypännyt auton eteen. Ja hän oli joutunut väistämään tätä henkilö. Itki minulle ihan kamalasti tuota asiaa ym. Siinä kohtaa rupesi vähän kellot minulla soimaa, että hetkinen... Miten voi yhdelle ihmiselle sattua noin paljon niin merkillisiä asioita.

Oltiin tapailtu nyt joka viikonloppu, minun poikanikin on ollut kuvioissa mukana. Yks kaks poika oli kuulemma rikkonut jonkun laitteen ja poika sanoo, että ei ole koskenutkaan laitteeseen. Nyt mietin, että miehen puheet on todennäköisesti olleet koko ajan valheellisia. Tuskin on koskaan minusta edes välittänyt/tykännyt.

Nyt mies siis jätti, yks kaks vaan jätti. Kuulemma hänen vanhempansakin haluavat minusta eroon. En suostunut näkemään perjantaina niin mies lopetti yhteydenpidon. Haukkui ja huusi. Uhkasi samoin poliiseilla.

Miten tämmöisestä selviää? Onko jollain samanlaista tyyppiä osunut kohdalle? Miten ikinä luottaa enää miehiin?

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat