Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnostin vanhan naulakon makkarin seinään, mitä tekee mies?

Vierailija

Säilyttää siinä vaatteitaan =(

Jonkun kivannäköisen pellavapaidan henkarissa ymmärtäisin mutta tänäänkin siinä roikkua retkotti kahdet farkut epäsiististi.

Juu, puhe ei auta. Olen kokeillut.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

On se kauheaa. Laittaa nyt naulakkoon vaate. Laittaa varmaan ruokaakin jääkaappiin ja tiskejä tiskariin? Kehtaako mennä sänkyyn nukkumaan ja pöntölle, kun on hätä?

Vierailija

Onko sillä miesraukalla jotain kivannäköistä pellavapaitaa edes? Siis sellaista, jota se saisi käyttää, vai olisiko se vain nätissä henkarissa pidettävä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

no mitä v*ttua naulakolla on tarkoitus tehdä, jos ei siinä saa olla vaatteita?

Vittua siitä naulakosta ei saa millään, se on ihan selvä. Mutta se on sisustuselementti, siihen voi laittaa valosarjan roikkumaan ja ehkä jotain tarkasti valikoituja, hyvännäköisiä vaatteita.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittua siitä naulakosta ei saa millään, se on ihan selvä. Mutta se on sisustuselementti, siihen voi laittaa valosarjan roikkumaan ja ehkä jotain tarkasti valikoituja, hyvännäköisiä vaatteita.

ap

Ei saa heti lyödä kaikkia kortteja tiskiin, jos meinaa onnistuneesti provoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei saa heti lyödä kaikkia kortteja tiskiin, jos meinaa onnistuneesti provoilla.

Tää ei kyllä ole provo. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä miesraukalla jotain kivannäköistä pellavapaitaa edes? Siis sellaista, jota se saisi käyttää, vai olisiko se vain nätissä henkarissa pidettävä?

On sillä, valkoinen pellavapaita. Se vaan ei käytä sitä ikinä joten hyvin voisin säilyttää sitä naulakossa henkarilla.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä, valkoinen pellavapaita. Se vaan ei käytä sitä ikinä joten hyvin voisin säilyttää sitä naulakossa henkarilla.

ap

Arvaan ettei ole itse sitä ostanut ;)

Vierailija

Tulee mieleen äitini, joka valittaa, jos lavuaarissa on vettä :D Se pitää kuulemma pyyhkiä käytön jälkeen rätillä/talouspaperilla kuivaksi.

Vierailija

Siis just tää muakin ärsyttää.Siivoan ja laitan paikkoja nätiksi ja sitten tulee mies kotiin ja rupee oleen täällä kuin kotonaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Arvaan ettei ole itse sitä ostanut ;)

Ei tietenkään ole, ei se osta mitään vaatteitaan itse koska sitä ei/vois/vähempää/kiinnostaa. Aseella uhaten saan sen vaatekauppaan kun ensin olen kuukauden perustellut miksi nyt on mentävä.... ei, pukua ei voi ostaa sovittamatta....

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat