Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä onkin toinen kännykkä

Vierailija

Mitähän tästä ajattelisi. Kävi ilmi, että aviomiehelläni on toinen kännykkä, jonka numeroa minulla ei edes ole. Se on kuulemma yksityiskännykkä, jota säilyttää töissä. Kotona kuitenkin pitää työkännykkää ja käyttää normaalisti yksityispuheluihin. En ole ajatellut pettämistä, mutta olihan tuo kieltämättä erikoinen tieto. Tuleeko teille mieleen mitään normaalia syytä tuollaiseen järjestelyyn?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mun avomiehelläni oli kanssa. Ja kun löysin sen, niin siellä oli puheluita toiselle naiselle, tekstareita jne. Mies lähti kun sain selville.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mies käyttää sitä rakastajattarensa kanssa viestimiseen

No sehän on juuri se normaali järjestely tässä tilanteessa.

Vierailija

Miehellä saattaa olla se vaan varalla. Ei oikeasti voi varmaksi sanoa että on toinen nainen. Ehkä toinen puhelin tuo miehelle turvallisuuden tunnetta.

Vierailija

Treffipalstat on pullollaan miehiä, jotka spämmää numeroaan naisille. Yllättäen liittymä on prepaid tai salainen, yllättäen se on myöskin suljettu tuossa kello neljän jälkeen arkisin ja monena viikonloppuna kokonaan.

Laita tänne sen yksityiskännykän numero, ainakin osa siitä. Mulla on jonkin verran noiden sankareiden numeroita tallessa, niin katson täsmääkö.

Vierailija

Meillä molemmilla on varakännykät, ollut aina. Tosin tiedämme toistemme numerot. Ilman muuta varakännykkä, jos toinen menee rikki tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joka miehellä on toinen kännykkä tarpeiden hoitamiseen.

No ei nyt sentään, ainoastaan niillä joilla on toinen nainen (tai mies, ei sen salarakkaan aina tarvitse nainen olla"

Vierailija

Jos mies tarvitsisi prepaidin esimerkiksi sen vuoksi, että kauppaa tavaraa netissä, hänen ei silti tarvitsisi pitää puhelinta sinulta salassa. Eli salaa jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jospa kysyisit mieheltä suoraan käyttötarkoitusta? 

Mies, joka on hankkinut kumppanilta salatun puhelimen ja liittymän pettämistä varten, kertoo ihan varmasti suoraan kysyttäessä totuuden. Juu juu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat