Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduin ja minua ei huolita enää "ystävä"piiriin mukaan

Vierailija

Olin pitkään "se läski" 160cm/90kg. Otin itseäni niskasta kiinni, sain lääkityksen kilpirauhaseeni ja laihduin 25kg. Kasvonpiirteet tuli esiin ihan uudella tapaa, värjäsin tylsän ruskeat hiukseni tuhkanvaaleaksi ja otin raitoja. Kestovärjäytin kulmat ja ripset. Ja voisin jopa sanoa että näytän nykyään aika hyvältä.

Nyt en saa enää kutsuja minnekään. Ennen kävimme joka v-loppu baarissa tai tanssimassa, enää ei mitään. Yksi (läheisin) näistä naisista kertoi ettei minua ole kutsuttu heidän mökilleen, koska "hänen miehensä ei katso muita sillä silmällä"

Omituisesti kyllä kelpasin sinne mökillekin silloin kun olin lihava.

Kommentit (4)

Vierailija

Joskus ystävyyden fokus on joku ongelma. Se voi olla lihavuus, köyhyys, avioero tai muu "surkeus", joka on keskeinen osa tätä suhdetta ja poistuessaan vaurioittaa ystävyyssuhteen usein ihan korjauskelvottomaksi. Siinä tapauksessa ei ole ollut kyse ystävyydestä vaan jostain muusta. Siipiriikoisten kokoontumisajoista tms.

Ajattele, ettet tarvitse enää tuota siipiriikoisten ryhmää, et omaa ylimielisyyttäsi, vaan koska he eivät pysty enää pitämään sinua joukossaan ja mene elämässäsi eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat