Mies nolasi minut ravintolassa

Vierailija

Meillä oli aikaa sitten tehty pöytävaraus eiliseksi, että saatiin molemmille järjestettyä vapaailta. No, olin sinä päivänä töiden jälkeen niin väsynyt että olin nukahtanut sohvalle. Kun odottelimme annoksia mies sanoi "Olisit nähnyt miltä sialta näytit siinä sohvalla, kuorsasit niin että talo tärisi" Ja alkoi matkia röhkimisääniä ja piti nenäänsä "kärsä-asennossa" eli nosti ylöspäin. Tilasin salaatin ja siihen oli vielä pakko lohkaista "Hei ei se yksi salaatti auta kun kotona vedät läskiä jatkuvasti" ja samalla hymyili ja iski silmää viereisen pöydän hoikalle blondille. Olen niin kyllästynyt tähän. Vaikka olen ylipainoinen, olen silti ihminen jolla on tunteet.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

1, en jaksakaan. Lapsen takia asutaan yhdessä. Kuitenkin ollut jo vuoden pelkkä kämppis. En tunne häntä kohtaan enää mitään muuta kuin inhoa. Poikamme on kuitenkin pieni 9kk. Raskausaikanakin jaksoi pilkata mahaani joka nyt oli ulkoneva siitä syystä että siellä oli uusi ihminen (kas kummaa)

Ystävän lapsen ristiäisissä pullotti mahaansa ja kulki "haara-asennossa" kun hänestä oli hauskaa matkia miltä näytin loppuraskauden aikana.

Mutta sen olen päättänyt että tuon takia en enää itke. En kertaakaan.

ap

Vierailija

Hyi mitä käyttäytymistä. Olet kai siitä sanonut? Tottakai tuo sattuu. Ei tuollaista tarvitse sietää. Ota se sika puhutteluun ja vakavasti.

Vierailija

Ihan oikeasti.  Rakkaus on jo loppunut, eikä tulevaisuutta enää ole.  Nyt sitten se seuraava liikku joka on ero.   -   Ja on pakko kyllä sanoa, että sitä kannattaisi ehkä vähän myös miettiä, kenelle ja mille sitä tuleekaan raskaaksi.   tv. yksi nettomaksaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

1, en jaksakaan. Lapsen takia asutaan yhdessä. Kuitenkin ollut jo vuoden pelkkä kämppis. En tunne häntä kohtaan enää mitään muuta kuin inhoa. Poikamme on kuitenkin pieni 9kk. Raskausaikanakin jaksoi pilkata mahaani joka nyt oli ulkoneva siitä syystä että siellä oli uusi ihminen (kas kummaa)

Ystävän lapsen ristiäisissä pullotti mahaansa ja kulki "haara-asennossa" kun hänestä oli hauskaa matkia miltä näytin loppuraskauden aikana.

Mutta sen olen päättänyt että tuon takia en enää itke. En kertaakaan.

ap

Nytkö sitten pitäisi empatian ja sympatian säteillä?! Olet tehnyt omat arviot, valinnat ja päätökset omassa elämässäsi. Et ole mikään viaton uhri nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto aitaa! Herää hyvä ihminen jo lapsesi tähden! Lapset oppii esimerkistä niin kohta sinulla kaksi ihmistä pitämässä sinua pilkkanasi.

Vierailija

Älä huoli. Mies on tehnyt itsestään sian toisten silmissä. Nolaa itsensä tuolla käytöksellä. Oletko huomauttanut tästä asiasta?

Vierailija

14, aina kun sanon jotain se on hänestä nalkutusta. Emme siksi enää puhu toisillemme. Tammikuussa saan oman asunnon, harmittaa vaan kun meillä täällä omakotitalossa olisi hiekkalaatikko, leikkimökki ja muut mutta mies ei suostu muuttamaan. Siksi minun ja lapsen on lähdettävä. Nukkuu yöt kuitenkin onneksi hyvin, ettei herätä tarvitse kuin kaksi kertaa yössä, huonoina öinä neljä.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat