Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljen lapsesta tulee Aino, minusta mummonimi

Vierailija

Olen ehdottanut hienoja nimiä mutta ne ei kelpaa. Aino kuulostaa vanhalta tantalta.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aino kuulostaa vanhalta tantalta.

Ongelma lienee sinun ei veljen tai hänen perheensä... ehkä nimi heistä ei kuulosta samalta.

Vierailija

Tunnen perheen jossa on Aino ja Eino. Itse en laittaisi niitä nimiä lapsilleni mutta ei se mulle kuulu, jokainen laittaa haluamansa nimet lapsilleen.

Vierailija

No hänen vaimonsa on sellainen vähän juntti maalaistollo. Ehdotin nimeksi Jasmin mutta se on hänestä liian hienosteleva.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No hänen vaimonsa on sellainen vähän juntti maalaistollo. Ehdotin nimeksi Jasmin mutta se on hänestä liian hienosteleva.

Ap

Aha. Tämä olikin porvoosta.

Vierailija

Ainohan on taas muodissa. Tosi on, että se on ollut suosittu ennen sotia, mutta niin ne vanhat nimet tulevat aina uudestaan muotiin. Ainoja on ristitty viime vuosina keskimäärin tuhat vuodessa - täsmälleen samaan tahtiin kuin 1900-1939.

Ja kyllähän se NIIN ON, että sinulla ei ole asiaan mitään sananvaltaa. Parempi pitää mutkuttelut omana tietona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisko tähän viestiin saanut mahdutettua vielä jonkun wt-nimi provokliseen? Itselle ei tuu mieleen mitään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hanki omat lapset niin saat nimetä ne miten haluat :)

Ap on jo 5 lapsen äiti, yksi on Yasminelle, siksi olisi kiva jos olisi serkun kanssa samikset. Jade ja Yemina ainakin tykkäisi, on jo opettanut kiusaamaan mummo-Ainoa.

Vierailija

Minulla on lapsi mutta hän on poika ja sai ukkinsa mukaan nimekseen Johannes. Se nyt ei ole niin selkeästi yhteydessä vanhuksen nimeen.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikös Aino ole jo 10 suosituimman tytön nimen joukossa? Jasmin on niin vanhanaikainen nimi, sitähän käytettiin 90-luvulla. Taidat olla aika tantta, kun et ole selvillä nykynimistä. Veikkaisin sinun olevan noin 40-vuotias?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsi mutta hän on poika ja sai ukkinsa mukaan nimekseen Johannes. Se nyt ei ole niin selkeästi yhteydessä vanhuksen nimeen.

Ap

Ai tämä olikin provo. Johannes on vanhan papan nimi, lähipiirissä ei ole yhtään alle 40-vuotiaita Johannes -nimisiä miehiä/poikia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat