Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen lapsesta tulee Aino, minusta mummonimi

Vierailija
21.10.2015 |

Olen ehdottanut hienoja nimiä mutta ne ei kelpaa. Aino kuulostaa vanhalta tantalta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Ihan niinkuin sinun mielipiteelläsi olisi jotain merkitystä.

Vierailija
2/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa siitäkin lapsesta tulee aikanaan se vanha tantta jolle nimi sopii kuin nakutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino kuulostaa vanhalta tantalta.

Ongelma lienee sinun ei veljen tai hänen perheensä... ehkä nimi heistä ei kuulosta samalta.

Vierailija
4/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheen jossa on Aino ja Eino. Itse en laittaisi niitä nimiä lapsilleni mutta ei se mulle kuulu, jokainen laittaa haluamansa nimet lapsilleen.

Vierailija
5/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänen vaimonsa on sellainen vähän juntti maalaistollo. Ehdotin nimeksi Jasmin mutta se on hänestä liian hienosteleva.

Ap

Vierailija
6/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hänen vaimonsa on sellainen vähän juntti maalaistollo. Ehdotin nimeksi Jasmin mutta se on hänestä liian hienosteleva.

Ap

Aha. Tämä olikin porvoosta.

Vierailija
7/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainohan on taas muodissa. Tosi on, että se on ollut suosittu ennen sotia, mutta niin ne vanhat nimet tulevat aina uudestaan muotiin. Ainoja on ristitty viime vuosina keskimäärin tuhat vuodessa - täsmälleen samaan tahtiin kuin 1900-1939.

Ja kyllähän se NIIN ON, että sinulla ei ole asiaan mitään sananvaltaa. Parempi pitää mutkuttelut omana tietona.

Vierailija
8/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on ajaton nimi.

Vierailija
9/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on ihana ja kaunis nimi. Jasmin on paljon karmeampi.

Vierailija
10/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisko tähän viestiin saanut mahdutettua vielä jonkun wt-nimi provokliseen? Itselle ei tuu mieleen mitään...

Vierailija
11/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki omat lapset niin saat nimetä ne miten haluat :)

Vierailija
12/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki omat lapset niin saat nimetä ne miten haluat :)

Ap on jo 5 lapsen äiti, yksi on Yasminelle, siksi olisi kiva jos olisi serkun kanssa samikset. Jade ja Yemina ainakin tykkäisi, on jo opettanut kiusaamaan mummo-Ainoa.

Vierailija
13/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi mutta hän on poika ja sai ukkinsa mukaan nimekseen Johannes. Se nyt ei ole niin selkeästi yhteydessä vanhuksen nimeen.

Ap

Vierailija
14/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikös Aino ole jo 10 suosituimman tytön nimen joukossa? Jasmin on niin vanhanaikainen nimi, sitähän käytettiin 90-luvulla. Taidat olla aika tantta, kun et ole selvillä nykynimistä. Veikkaisin sinun olevan noin 40-vuotias?

Vierailija
15/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsi mutta hän on poika ja sai ukkinsa mukaan nimekseen Johannes. Se nyt ei ole niin selkeästi yhteydessä vanhuksen nimeen.

Ap

Ai tämä olikin provo. Johannes on vanhan papan nimi, lähipiirissä ei ole yhtään alle 40-vuotiaita Johannes -nimisiä miehiä/poikia.

Vierailija
16/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

raamatullinen, tylsä nimi. Kaikki tuntemani Johannekset ( vihannekset) ovat lisäksi yliherkkiä tai muuten vain omituisia!

Vierailija
17/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tulee mummonimi niin mikä on nimesi?

Vierailija
18/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Aino ole edes kovin vanhan kuuloinen nimi. Tulisi edes nuo Ruotsin ajan nimet takaisin muotiin.

Abram, Iisac, Israel.....

Vierailija
19/19 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Susta tulee mummonimi? Whaaatt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan