Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äää miten pääsen nopeesti hilseestä eroon

J4n1n4...

Juu siis mulla on ollu hilsettä jo jonku aikaa mut en oo tajunnu ruveta hoitaa sitä ja nyt tajuan ja haluun hilseestä NOPEESTI eroon tyyliin kukaan ei haluu olla mun lähellä sen takia ja mun pitää yrittää piilotella hilsettä mut ei onnistu :( AUTTAKAAA :(

Kommentit (12)

Vierailija

Oot ehkä allerginen shamppoollesi.

osta Bio+, hieno suomalainen yms. Ja ehkä myös muotoilutuotteille tai hiusväreille 

Rasvaa ja öljyä pää ja anna olla olla illan pipo päässä kotona. Pese 1-2 krt illalla ja harjaa.

voit toki kokeilla myös apteekin hilseshamppoita. Joku lääkäri juuri sanoi myös, että jos päässä on tulehdusta, käsidesi voi auttaa. 

Vierailija

Perusrasvaa pää täyteen ja sen jälkeen vielä kädidesikäsittely. Ja shampoksi sellainen, jonka ainelistaus on mahd. Lyhyt.

Vierailija

Voi sinne läträtä septidiniäkin. Monesti hilseshampoissakin on se joku desinfioiva ainesosa.

Mulla sama ongelma :(

Kokenutt

Itse olen päässyt pään kutinasta ja hilseilystä eroon luonnonmukaisella palashampoolla ja niin että pesen sillä vain joka toinen kerta. Päänahka on herkkä ja kärsii kemikaaleista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päässyt pään kutinasta ja hilseilystä eroon luonnonmukaisella palashampoolla ja niin että pesen sillä vain joka toinen kerta. Päänahka on herkkä ja kärsii kemikaaleista.

Mistä oot saanut palasaippuan, millaisen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä oot saanut palasaippuan, millaisen?

PalaSHAMPOOn ostin Prismasta. Kehäkukkaa sisältää. Löytyy myös aika monesta isommista kaupoista. Suosittelee. Googlaas asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ongelman syy kannattaa selvittää. Joku hiustuotte ei sovi. Värjäätkö?

Juuu värjään itse asiassa oon värjäilly aika uesin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat