Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ulosanti on surkea, ja mua luullaan tyhmäksi

Vierailija
20.10.2015 |

En mä oikeasti ole. Mutta en vaan osaa puhua enkä enää jaksa keskittyä kirjottamiseenkaan. Mä en jaksa. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti muuten suullista lahjakkuutta pidetään jollain tavoin yksilöä enemmän määrittelevänä. On aivan sama, että saatko 10 sivun pohtivasta esseestä sen 5, jos vaikutat kasvokkain vähän muita tyhmemmältä. Ilmeisesti sama harha kuin se, että jos on matemaattisesti huono on auttamatta tyhmä muillakin osa-alueilla ja toisinpäin.

Vierailija
22/22 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta on usein vähän tuntunut että sellaset hyvinpuhuvat on älykkäitä ainoastaan sosiaalisesti. Valitettavasti vain ne tuntuvat pärjäävän.Mä en vaan jaksa. Jep, hoen sitä, mutta kun se on totta. Mä tiedän aina mitä mieltä olen mutta en mä vaan jaksa aina keskittyä tarpeeksi että se tulis ulos ymmärrettävästi. Lisäks oon perheestä jossa ei paljon puhuta, niin toki oon kasvanu sitten sen mukaan -ap" - Minä taas en koe olevani kirjallisesti mitenkään erityisen hyvä. Viimeistään yliopisto-opinnoissa olen huomannut sen. Toisaalta olen kädentaidoiltani tutkitusti heikompi, joten tuloksena on, että olen melko hidas kirjoittamaan, eikä hahmotuskykyni näe tekstisssä kuin vasta "pienen" etäisyyden päästä ne kaikkein isoimmat kirjoitus vih-reet. Pienemmät virheet näkee ja huomaa, taas jokainen, joka "joutuu" lukemaan tekstejäni. Opiskelen alaan, jossa en tiedä ainoatakaan kurssia, jonka voisi suorittaa kokonaan puhumalla. En koe olevani väärällä alalla.

- Joskus olen kyllä aatellut, että miltä esimerkiksi monesta viestintää -pääaineen opiskelevasta tuntuu se, että mm. toimittajana voi toimia jos ja kun vain osaa tarpeeksi jauhaa -yksinkertistan nyt- pelkkää sontaa. Olen ehkä vähän, jopa salaa kateellinen näille Vappupimiöille ja TuomasEnbukeille ja Jaajoille ja ketä näitä nyt on, -jotka ovat päässeet ihan kivoihin ansioihinkin ilman muodollista pätevyyttä, vaikka ovat julkisuudessa milloin älykön roolissa, milloin kokkina jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi