Mies voi menettää poikuutensa kolmella eri tavalla

Vierailija

Sen voi menettää ruman naisen kanssa, sen voi menettää tavisnaisen kanssa tai sen voi menettää todella, todella kauniin, nuoren ja haluttavan naisen kanssa. Itse olen menettänyt poikuuteni kaikilla kolmella tavalla ja voin sanoa että te jotka ette ole päässeet kokemaan sitä kaikkein laadukkainta poikuudenmenettämistapaa eli kauniin naisen kanssa olette jääneet paljosta paitsi. :)

Kommentit (6)

Vierailija

Kaikki nuo mainitsemasi poikuudenmenetystavat on aivan paskoja!

Ainoa oikea ja samalla paras tapa menettää poikuus on yhtyä anaalisesti jonkun kiimaisen nuoren pojan kanssa. Ämmien kanssa panemisesta ei voi puhua samana päivänäkään.

Vierailija

Paras tapa menettää poikuus on runkata vihaisesti jollekin iltapäivälehden iltatytölle. Voin kokemuksesta sanoa, että te jotka ette ole tätä kokeneet olette jääneet paljosta paitsi. NÄIN!

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Mitä häpeämistä on poikuuden ikuisessa säilyttämisessä? Ei mitään syytä hävetä poikuuden säilyttämistä ikuisesti. Aikaa ja rahaakin säästyy melkoisesti pidemmän päälle.

Vierailija

Sen voi menettää myös toisen miehen kanssa. :) Aivan varmasti löytyy nykyään roppakaupalla halukkaita miehiä, jotka haluavat viedä jonkun poikuuden, kun et vain itse ole liian kranttu. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä häpeämistä on poikuuden ikuisessa säilyttämisessä? Ei mitään syytä hävetä poikuuden säilyttämistä ikuisesti. Aikaa ja rahaakin säästyy melkoisesti pidemmän päälle.

Näin on, itse olen niin laska jätkä (parikymppinen) etten juuri jaksa ruveta naisia iskemään pelkän seksin takia. Baarissa käyn vaan kavereiden kanssa aikaa viettämässä, että ainakaan baari-iskemiskulttuuri ei niin kiinnosta. Tosiaan niin kuin joku ylempänä sanoi niin rahaa kuluu vähemmän ja minua kiinnostaakin nimenomaan parisuhde jossa ollaan rakkauden eikä toisen rahojen takia. Sitä kun ei juuri ole muutenkaan. Että mikäs tässä on sinkkuillessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat