Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Granaattiomenat

Vierailija
20.10.2015 |

Miten näitä syödään? Ja, mitä näistä syödään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenet.

Vierailija
2/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaisee ja syö siemenet luonnonjohurtin kera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siemenet syödään. Minä tein ensin sen virheen, että yritin syödä siitä siementen ympäriltä, oli pahaa. Kunnes hoksasin, että ne on ne siement, jotka syödään. Helpoin on ehkä lohkoa neljään osaan se omena ja irrotella siemenet siitä johonkin kippoon. Vissiin jos sitä pyörittelee vähän ennen halkaisua pöydällä, niin siemenet irtoavat helpommin.

Vierailija
4/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siemenet syödään. Minä tein ensin sen virheen, että yritin syödä siitä siementen ympäriltä, oli pahaa. Kunnes hoksasin, että ne on ne siement, jotka syödään. Helpoin on ehkä lohkoa neljään osaan se omena ja irrotella siemenet siitä johonkin kippoon. Vissiin jos sitä pyörittelee vähän ennen halkaisua pöydällä, niin siemenet irtoavat helpommin.

Ja minä olen syönyt ihan sellaisenaan, ovat vähän kuin karkkia. Tai salaatissa, tai mihin nyt vaan keksiikään laittaa.

Vierailija
5/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli elämys. Silmälasit ja näyttö punasia roiskeita täynnä, eli oli se mehukasta, mutta pahaa:( T:Ap

Vierailija
6/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen se Dalin granaattiomenamaalaus, kun näin tän otsikon.

Vierailija
7/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Teihin voi aina luottaa. T:Ap (siirryin suosilla appelsiiniin)

Vierailija
8/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Granaattiomena halkaistaan 

sitten puolikas pussiin

naputtelet kauhalla tai lastalla granaattiomenaa persuuksille kunnes siemenet ovat kariseet pussiin

Vierailija
9/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan oli elämys. Silmälasit ja näyttö punasia roiskeita täynnä, eli oli se mehukasta, mutta pahaa:( T:Ap

Pahaa? Kai sinä irrottelit ne siemenet sieltä etkä yrittänyt haukata, niin kuin tavallista omenaa? :D Ja roiskeita tulee, kannattaa halkaista se varovasti.

Vierailija
10/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttö täynnä roiskeita??? Kuka nyt käski halkaista se tietsikan edessä! Ruokaa laitetaan keittiössä. Kieltämättä annat vähän yksinkertaisen kuvan itsestäsi. Et tiedä, miten granaattiomenaa syödään, onnistut sotkemaan sillä ympäriinsä ja sitten haukut sen makua... Ehkä parempi, ettet maista enää mitään kovin eksoottista.

Vierailija
11/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi olla noin tyhmä?

Vierailija
12/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen keittiössä halkasin. Yritin kaivella lusikalla niitä siemeniä tässä tietsikalla. En tiennyt, että se on noin suttusta puuhaa. T:Ap

Vierailija
13/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaise ja lohko terävällä veitsellä ja irroita siemenet kulhossa jossa on vettä niin, että hedelmä on kokonaan vedessä. Ei roisku värit eikä sottaa

Vierailija
14/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ite sain ekaa kertaa granaattiomenan käsiini niin etin youtubesta ohjeet miten se syödään :D Löytyi :D

Vierailija
15/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan salaattiin ja lihapataan. Tai ukkojugen ja hunajan kanssa.

Vierailija
16/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä laimentaa vedellä ihanaa hedelmän makua ja mehua! Siististi siemenet saa irrotettua vaikka niin, että laittaa syvän lautasen tiskialtaan (tyhjän!) pohjalle, puristaa ensin puolikasta granaattiomenaa hieman käsin, ja sitten paukuttaa puukauhalla siemenet lautaselle. Mahdolliset siemenkalvojen repaleet voi nyppiä käsin.  

Rakastan granaattiomenaa! Viikonloppuaamiaiset ei ole mitään ilman sitä!!!

Vierailija
17/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt tuota paukuttamista, mutta ei ne irtoa kunnolla. Olen kai liian heikko :).

Vierailija
18/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mäiskiä kunnolla 

Vierailija
19/19 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle piiskaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi