Granaattiomenat

Vierailija

Miten näitä syödään? Ja, mitä näistä syödään?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Juu, siemenet syödään. Minä tein ensin sen virheen, että yritin syödä siitä siementen ympäriltä, oli pahaa. Kunnes hoksasin, että ne on ne siement, jotka syödään. Helpoin on ehkä lohkoa neljään osaan se omena ja irrotella siemenet siitä johonkin kippoon. Vissiin jos sitä pyörittelee vähän ennen halkaisua pöydällä, niin siemenet irtoavat helpommin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juu, siemenet syödään. Minä tein ensin sen virheen, että yritin syödä siitä siementen ympäriltä, oli pahaa. Kunnes hoksasin, että ne on ne siement, jotka syödään. Helpoin on ehkä lohkoa neljään osaan se omena ja irrotella siemenet siitä johonkin kippoon. Vissiin jos sitä pyörittelee vähän ennen halkaisua pöydällä, niin siemenet irtoavat helpommin.

Ja minä olen syönyt ihan sellaisenaan, ovat vähän kuin karkkia. Tai salaatissa, tai mihin nyt vaan keksiikään laittaa.

Vierailija

Granaattiomena halkaistaan 

sitten puolikas pussiin

naputtelet kauhalla tai lastalla granaattiomenaa persuuksille kunnes siemenet ovat kariseet pussiin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Johan oli elämys. Silmälasit ja näyttö punasia roiskeita täynnä, eli oli se mehukasta, mutta pahaa:( T:Ap

Pahaa? Kai sinä irrottelit ne siemenet sieltä etkä yrittänyt haukata, niin kuin tavallista omenaa? :D Ja roiskeita tulee, kannattaa halkaista se varovasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Johan oli elämys. Silmälasit ja näyttö punasia roiskeita täynnä, eli oli se mehukasta, mutta pahaa:( T:Ap

Näyttö täynnä roiskeita??? Kuka nyt käski halkaista se tietsikan edessä! Ruokaa laitetaan keittiössä. Kieltämättä annat vähän yksinkertaisen kuvan itsestäsi. Et tiedä, miten granaattiomenaa syödään, onnistut sotkemaan sillä ympäriinsä ja sitten haukut sen makua... Ehkä parempi, ettet maista enää mitään kovin eksoottista.

Vierailija

Kyllä mä sen keittiössä halkasin. Yritin kaivella lusikalla niitä siemeniä tässä tietsikalla. En tiennyt, että se on noin suttusta puuhaa. T:Ap

Vierailija

Halkaise ja lohko terävällä veitsellä ja irroita siemenet kulhossa jossa on vettä niin, että hedelmä on kokonaan vedessä. Ei roisku värit eikä sottaa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat