Lyhyet vai pitkät naiset

Vierailija

Eli kumpi on parempi, että on lyhyt vai pitkä nainen?

Kommentit (11)

Vierailija

Olen niin kyllästynyt tällaisiin ketjuihin. Kyllä te tiedätte, että toiset pitävät enemmän lyhyistä ja toiset pitkistä - tämä on makukysymys, josta ei päästä koskaan yksimielisyyteen. Ja hyvä niin, sillä kukaan ei ole pituutensa vuoksi toista ihmistä parempi tai huonompi. Sitä paitsi osa ei välitä ollenkaan pituudesta vaan keskittyy aivan muihin piirteisiin ihmisessä. Näillä vastauksilla ei ole elämämme kannalta mitään merkitystä - me kun emme voi muuttaa pituuttamme. 

Vierailija

No, pitempänä ylettyisi paremmin, eikä tarvitse aina kiikkua tuolilla tai pyytää miestä auttamaan. 
Haluan tarpeisiini suunnitellun keittiön, prkl!

Terv. pätkä

Vierailija

Olen itse lyhyt ja erittäin tyytyväinen siihen. Haluaisin lyhyen tyttöystävän. Tämä tosin on enimmäkseen luultavasti ihan käytännöllisyyden vuoksi. Ei katkea itseltä esim niska.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt tällaisiin ketjuihin. Kyllä te tiedätte, että toiset pitävät enemmän lyhyistä ja toiset pitkistä - tämä on makukysymys, josta ei päästä koskaan yksimielisyyteen. Ja hyvä niin, sillä kukaan ei ole pituutensa vuoksi toista ihmistä parempi tai huonompi. Sitä paitsi osa ei välitä ollenkaan pituudesta vaan keskittyy aivan muihin piirteisiin ihmisessä. Näillä vastauksilla ei ole elämämme kannalta mitään merkitystä - me kun emme voi muuttaa pituuttamme. 

Kuitenkin päätit lukea ketjua ja kommentoida vaikka olet kyllästynyt aiheeseen :D

m

Ei mitään väliä pituudella, näin muuten pari viikkoa sitten sveton tullissa aivan helvetin hyvän näköisen lyhyen blondin, kivan näköinen siro pieni, mutta hyvin naisellinen, persettä ja tissejä aika kivasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin päätit lukea ketjua ja kommentoida vaikka olet kyllästynyt aiheeseen :D

Miksen saisi avata ja kommentoida ketjua, vaikka olisinkin kyllästynyt aiheeseen? Miksi se muka sulkisi kommentointikykyni pois?

Vierailija

Onko lyhyt nainen sama asia kuin lyhytkasvuinen, vain erikseen kaksi eri lyhyttä? Entä miten pitkä/lyhyt on keskimittainen? Miten pitkä pitää olla ollakseen pitkä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat