Jestas että eräs tuttuni on lihonut

Vierailija

Näin hänet mutta hän ei nähnyt minua, ja hän oli valehtelematta triplannut painonsa. :O

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikset huutanut perään ja päivitellyt että voi kun en tuntenut heti kun oot turvonnu noin kauheesti?

Ehkä ap osaa käyttäytyä eikä ole kuin apina? Ihme läskipuolustelua ensimmäiset viestit!

Vierailija

Kyllähän sitä aina miettii mikä mahtaa olla taustalla. Harvemmin sitä kukaan haluaa lihoa useita kymmeniä kiloja lyhyessä (kuten pitemmässäkään) ajassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset huutanut perään ja päivitellyt että voi kun en tuntenut heti kun oot turvonnu noin kauheesti?

Ehkä ap osaa käyttäytyä eikä ole kuin apina? Ihme läskipuolustelua ensimmäiset viestit!

No pitäisikö tässä sitten kauhistella ja päivitellä, kuinka hän on saattanutkaan lihoa kolminkertaiseksi sitten viime näkemän? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo apinan käytöstavat täyttää, kun ei edes tervehdi tuttavaansa, vaikka ilmeisesti näki. Lisäksi vielä julkisesti kauhistelee mammoille.

Mitäpä sitten, jos toinen on lihonnut? Mitä sä tai ap voi asialle tehdä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä aina miettii mikä mahtaa olla taustalla. Harvemmin sitä kukaan haluaa lihoa useita kymmeniä kiloja lyhyessä (kuten pitemmässäkään) ajassa.

No itse lihoin 30 kiloa ja taustalla oli niin järisyttävä asia kuin että söin liikaa.

Vierailija

Ei mulla olisi ollut todellakaan yhtikäs mitään sanottavaa hänelle, joten miksi vaivautua. Sanoin sitä paitsi että tuttu, en ystävä. Hyvänen aika, saa kai ihminen purkaa sydäntään anonyymisti näin, ettei jää traumoja! :O

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäisikö tässä sitten kauhistella ja päivitellä, kuinka hän on saattanutkaan lihoa kolminkertaiseksi sitten viime näkemän? 

Se on ainakin minun ensimmäinen reaktioni asiaan. 

Vierailija

sellaista se elämä on,esim.poikani joutui auto-onnettomuuteen ja sairastui siitä pahaan ahdistukseen--psyykelääkkeiden vuoksi lihonnut hirveästi--toivon ettei kaverit kovasti huomauttele,meni elämä muutenkin kertaheitolla palasiksi (ei kykene työhön ym)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla olisi ollut todellakaan yhtikäs mitään sanottavaa hänelle, joten miksi vaivautua. Sanoin sitä paitsi että tuttu, en ystävä. Hyvänen aika, saa kai ihminen purkaa sydäntään anonyymisti näin, ettei jää traumoja! :O

Pura ihmeessä, niin saadaan me muutkin oikein urakalla järkyttyä siitä, että näit lihavan ihmisen. :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuttuja nimenomaan moikataa, niiden kanssa ei vaan enempää jäädä jutuille.

Miten se nyt noin pahasti sinuun koski, että sydämeen saakka meni? että piti päästä purkamaan?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat