Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sikiön suojaaminen kännykän säteilyltä
Voolionainen
20.10.2015 |
olen raskaana (aika alussa on) ja mietin että olenko ihan foliohattupää kun mietin että voiko kännykän säteily vahingoittaa alkioita/sikiötä, kun usein olen kännykällä niin että se on sylissäni tai nojaa mahaani kun makaan sängyssä selälläni. Että olisiko hyvä laittaa siihen joku folio oikeesti väliin? Olen siis jo nyt yrittänyt muistaa olla jotenkin eri asennossa että kännykkä on kauempana kehosta mutta välillä unohtuu kun tuo asento on niin mukava ja hitsautunut.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Terve vaan kaikille asiasta oikeasti kiinnostuneille! Aloittajan kysymyksessä on ajankohtaista vielä tänäkin päivänä kun venäläiset räjäyttelevät naapurimaansa ydinvoimalan tekniikkaa 2022. Olen päätynyt vuoraamaan pikkutyynyn täytteen päällisen alla foliolla ristiin rastiin ja kännykän säteily ei enää kolota toista keuhkoputkea, eli toimii! Olen 54 vuotias mies, mutta sinun tapauksessasi turvaisin lapseni ja itseni Foliotyynyllä. JK. iPhone ohjeissa kehoitetaan puhumaan luuriin kaiuttimella tai Bluetooth laitteella säteilyn takia, vaikka valmistajan puhelimet ovat markkinoiden vähiten säteileviä. Olisi kallista korvata mahdollisesti myöhemmin todennettuja säteilysairauksia jo oikeudenkäyntikulujen osalta, saati ihmishenkien takia.
JKK. Ei mikroaaltouunia, ei sähköjunia tms, mutta nykyisin saa rakentaa voimalinjat vaikka lastentarhan yli, kun aiemmin 150m turvaväli.