että ärsyttää koulutuksissa kun tämä tietty naistyyppi kaivelee protskupatukoitansa

Vierailija

laukusta sännöllisin väliajoin,sitten pähkinäpusseja rapistellaan välillä ja ensin on tietty tultu myöhässä tilaisuuteen.Kokoajan on hääräämistä niiden eväiden ja vesipullojen kanssa krääk!

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Hah, tiedän myös tuon kyseisen naistyypin! :D vesipullo, pähkinäpussi, protskupatukka ja saattaa olla vielä joku porkkanakin messissä ja näitä rapistellaan ja hypistellään. Käytän myös välipaloina noita juttuja, mutta en ole ikinä niitä vienyt esim. koulutuksiin rapisemaan.

Vierailija

no eikö teitä muka haittaa istua sellaisen tyypin vieressä joka häärää koko ajan jotakin eikä keskity itse asiaan,mua ainakin häiritsee 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus kertoo enemmän aloittajasta kuin mistään muusta.

Höpsis. Se kertoo nimenomaan heistä jotka syövät (terveellisiä) eväitänsä ja juovat pullovettänsä jokikisessä koulutuksessa/palaverissa vaikka se kestäisi kuinka lyhyenkin ajan tai päivään sisältyisi kahvi/ruokatauot.

Vierailija

Mua oikeesti ihmetetyttää tuommoinen tapaus. Siinä se vaan rapistelee ja rouskuttelee menemään ja kovasti koluaa. Yleensä vielä on niin kiireinen, että pitää ottaa se puhelu just siihen väliin, tai muuten vaan räpeltää puhelintaan. Hän on tärkeä, muttei mitään kykyä ottaa toisia ihmisiä huomioon. Käytöstavaton moukka.

Vierailija

Minä osallistun usein koulutuksiin, jotka alkavat neljän, viiden maissa iltapäivällä. Työpäivä päättyy myös samoihin aikoihin toisella puolella kaupunkia ja saan pitää hurjaa kiirettä ehtiäkseni koulutustilaisuuteen ajoissa. Siinä välissä ei ennätä syödä, saatan siis napata proteiinipatukan luentosalissa luennon alkaessa. En rapistele enempää kuin on pakko. On syötävä jotain, jotta jaksaa kuunnella luentoja, nälkäisenä on ihan turha siellä istuakaan.

yksiviisikaksi

Samat tyypit varmaan ylppäreissä kantaa repullisen eväitä, että jaksaa muutaman tunnin kirjoitella paperiin. Voi elämän kevät sitä touhua...

Vierailija

meidän koulutukset on kyllä heti aamusta (aamupala syöty) tai heti lounaan jälkeen jos puolenpäivän koulutuksesta kyse niinkuin tänään

ap

Vierailija

Tuommoisia on ihan vaan vanhempainilloissakin ja jopa kättärillä synnytysvalmennuksessa. Suurin huoli tuolla mammalla oli, että onko synnytyssalissa tyhjää pistorasiaa, jos läppäristä loppuu kesken akku. Kävi myös synnytyksen jälkeen töissä, että mies oli vastasyntyneen kanssa siellä Haikaranpesässä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat