Miksi kaunis yli 3-kymppinen nainen on vielä sinkku
esim. Susanna Laine
Pakko olla jotain vikaa pään sisällä tai sitten jotenkin friikki sängyssä!
Kommentit (29)
Multa puuttuu toinen jalka, haisen ja oon vähän outo muutenkin. Miehet näkee mut vaan säälittävänä reikänä. Oon kyllä kaunis naamasta.
Sitähän sä kysyit 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oletan että naisella on jotain todella pahasti pielessä vaatteiden alla jos yli 25 vuotiaana on vielä sinkku
M31
Mistä syystä tuollainen oletus?
Täytyy olla jotain vikaa esim. isot nännit jos ei tuossa iässä miestä onnistu saamaan.
Eijjumalauta..! :D
No, tässä meillä ei todistettavasti ole mikään erityisen tasokas mieskään kyllä.
Onko tässä nyt eroa, että onko esim eronnut/jäänyt leskeksi vaikkapa 32 vuotiaana tai et ei ole edes vakavaa suhdetta löytänyt?
Entäpä se, että minä olen kaunis, ikisinkku kolmekymppinen (syyni on ehkä luottamuksen puute rakkauteen). Saman ikäinen ystäväni on toisaalta taas täysin tuhottuna monen vuoden suhteessa hullun narsistin kanssa. Hän siis elää av:n mukaan hyvää elämää ja minä olen joku ihmeen säälittävä hylkiö?
Itse olen juuri tällainen, eikä minussa mitään erityistä vikaa ole. Mitä nyt hyvin tietoinen siitä, mitä etsin ja kaipaan, ja minkälaisen ihmisen kanssa haluan viettää aikaani. Ei minua ihan kaikki "kestä". Kaikenlaiset persoonat eivät sovi kohdakkain.
Olen fiksu, nätti, huoliteltu, urheilullinen, sosiaalinen, aikaani seuraava ym. mitä nyt "hyvältä ja edustavalta" naiselta odotetaan - ei vaan osu sopivaa miestä kohdalle. Liian kiltit miehet ei minulle sovi pariksi, ja niiden kanssa, joista kiinnostuisi, ei syystä tai toisesta ole tullut tapailua pidempää.
Parisuhteessakin olen toki ollut, ja niistä oppinut paljon juuri itsestäni, ja mitä suhteelta haen.
Perseestähän tämä on - tekisi mieli kuitenkin jakaa arkea jonkun kanssa, hassutella, ja saada säännöllisesti seksiä.. ;)
Niin, onhan se kummallista. Kyllä sinkkuus on varattu meille rumahkoille vanheneville äijille.
m41
Jokainen, joka vetää johtopäätöksiä tai oletuksia parisuhdestatuksesta vain henkilön ulkonäön perusteella on itse kypsymätöntä ajattelua osoittava yksilö.
Aikuisten kuvittelisi jo ymmärtävän, että parisuhteen saaminen tai sen onnellisuus ei ole kiinni VAIN ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oletan että naisella on jotain todella pahasti pielessä vaatteiden alla jos yli 25 vuotiaana on vielä sinkku
M31
Täytyy olla jotain vikaa esim. isot nännit jos ei tuossa iässä miestä onnistu saamaan.
No, tässä meillä ei todistettavasti ole mikään erityisen tasokas mieskään kyllä.
Mäkään en miehenä ymmärrä. Joka päivä näät helvetin rumia, rumavartaloisia ja rumasti pukeutuvia ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Mäkään en miehenä ymmärrä. Joka päivä näät helvetin rumia, rumavartaloisia ja rumasti pukeutuvia ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa.
No onko sun mielestä niinkin pieni osa ruumiista kuin nännit (!?) - olkoonkin keskivertoa vähän tai jopa paljon isommat - jotenkin parisuhteen mahdollinen este? Helvetti mitä porukkaa, kysytte sitten vielä, että mikähän ihme siinä on, jos ei nykyaikana pariuduta. Siksi juuri, koska kaikki on niin perkeleen pinnallista. Etsitään täydellistä, virheetöntä mallikappaletta. Ihminen ei saa enää olla ihminen, inhimillinen, vähän matkan varrella jopa kolhiutunutkin.
:DDD
Muuta en jaksa kommentoida.