Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt loppuu se laihuuden ihannointi!

Vierailija

Olen ollut palstatauolla muutaman kuukauden ajan. Palstalle palattuani eteeni on osunut lukemattomia laihuutta ylistäviä keskusteluja ja kommentteja. Mikä uusi muoti-ilmiö tästä on oikein tullut?! Luulin, että fitness on in??

Kommentit (8)

Vierailija

Ei terveellisyys ole mikään muoti-ilmiö. Normaalipainoisuus on siis aina muodissa. On aina ollut, tulee aina olemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei terveellisyys ole mikään muoti-ilmiö. Normaalipainoisuus on siis aina muodissa. On aina ollut, tulee aina olemaan.

Vähän veikkaan, että ap tarkoitti niitä ylilaihoja, reilusti alipainoisia ihannoivia viestejä, kun niitä nyt on ollut täällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan, että ap tarkoitti niitä ylilaihoja, reilusti alipainoisia ihannoivia viestejä, kun niitä nyt on ollut täällä.

Näitä nimenomaan!ap

Vierailija

No, olin pettynyt aamulla käydessäni puntarissa. Luulin, että parin viikon herkuttelu olisi tuonut lisää painoa, mutta päinvastoin. Pari kiloa lähtenyt suklaa- ym. herkuista huolimatta. Kylkiluut erottuvat, rinnat katoavat. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, olin pettynyt aamulla käydessäni puntarissa. Luulin, että parin viikon herkuttelu olisi tuonut lisää painoa, mutta päinvastoin. Pari kiloa lähtenyt suklaa- ym. herkuista huolimatta. Kylkiluut erottuvat, rinnat katoavat. 

Jos ihan pelkkiä herkkuja syöt, niin varmasti laihdutkin. 
Ala syömään ruokaa reippaita määriä niin luulisi kilojenkin karttuvan. 

Vierailija

Kyllä minä nyt ymmärrän, miksi mummelit laihuuttani kammoksuivat. Terveisin osteoporoosi ja nivelrikko. Niitä tulee myös liiallisen laihuuden aiheuttamana, osteoporoosi varsinkin on alipainoisten ongelma. Läski en ole ollut ikinä. T. katkera keski-ikäinen ämmä, joka ei lapsena ja nuorena uskonut vaan halusi olla laiha. Ei ole ollut edes anoreksiaa, olen vain ollut normaalipainon alarajoilla.

Koko lapsuuden olin laiha.  Kukioiässä sain vähän painoa kun harrastin liikuntaa ja syömistä terveellä tavalla, parikymppisenä laihduin taas. En silloin nähnyt lommoposkiani, mutta kyllä ne nyt kuvissa huomaa. Vielä muutama vuosi sitten sanottiin liian laihaksi, vaikka olin mielestäni jo normaali ja BMI oli 20. Kuulemma ikäiselleni liian vähän. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Herkuil hankit ittelles vaa terveysongelmii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat